»Po začetku epidemije lani spomladi smo začeli opažati, da je bistveno manj napotitev h kliničnim psihologom. Po eni strani zato, ker je bilo težko priti do pediatrov, da bi napisali napotnico, po drugi pa zato, ker so se otroci šolali doma in so bile šolske težave manj opazne. Starši so nam velikokrat tudi rekli, da nas nočejo obremenjevati.«
»Strokovnjaki smo postavljeni pred situacijo, ko nikakor ne moremo zadovoljiti potreb po pomoči, hkrati pa zelo težko sledimo strokovnim standardom v celoti – ker je ljudi, ki potrebujejo pomoč, preprosto preveč.«
»Pri otrocih torej narašča diagnosticiranje vse več duševnih motenj.«
»Deklarirane pedagoške metode pri teh otrocih ne delujejo, v bistvu so zanje celo škodljive.«
»Vlada ne odreagira na nobene sodbe, opozorila iz Evropske unije se preslišijo, ker da niso dobro prebrali naših odločb, pred našimi očmi se vse ruši, a od nas se pričakuje, da bomo otrokom privzgajali red, pravila, norme in vrednote.«
»Desetletja opažamo izrazit porast različnih duševnih motenj pri otrocih in mladostnikih.«
»Zelo težko je namreč uveljavljati norme, vrednote, moralo, poštenje, ustrezno komunikacijo, če pri najvišjih predstavnikih oblasti spremljamo vedenje, ki se ga sramujemo.«
»Za izpolnjevanje poslanstva vzgajanja najranljivejše populacije otrok in mladostnikov, da bi bili pripravljeni na samostojno, samozavestno in odgovorno življenje.«