»Vir navdiha so impresije s poti, podobe iz umetničinega osebnega arhiva, komponirane v gomazeče gmote, ki počasi posegajo in zavzemajo slikarski prostor.«
»V gravitiranju proti nečemu tako očitnemu kot je množica ljudi, vendar z navidezno višjim ciljem umetniškega raziskovanja, občutim neko temeljno zadovoljstvo.«
»Kakor si sama razlagam, mi sledenje množicam omogoča, da bolje razumem potrebo ljudi po občutku prisotnosti, smotra, pomembnosti - ob tem pa to potrebo izpolnjujem predvsem sebi.«
»Hkrati me veseli, da imam delavni material, ki se najde praktično na vsakem koraku - ena udeležba na obljudenem dogodku lahko zadošča za leto dni načrtovanega dela.«
»Razstava prepoznamo iz filma Trumanov šov iz leta 1998, ki naslavlja sorodne teme konstruiranega okolja in tragikomičnega razkoraka med hermetično zaprtimi okolji, ki tvorijo našo resničnost.«
»Zdaj en mesec študiram v Parizu. Tam že zelo delajo z umetno inteligenco, tako da želim to zdaj vključiti v svoje kreacije.«
»Neposredno odraža čas, politične in družbene vidike življenja. /…/ Če obstaja želja po enakopravnosti spolov, se to odraža v spolno nevtralnih oblačilih.«
»Odločili smo se, da bomo trienale naredili v prostoru, ki ni galerijski, in poiskali prostor, ki draži, vznemirja, tako galeriste kot Mariborčane.«
»Zvonko Makuc odlikuje vse tisto, kar dober kostumograf mora imeti. Ljubezen do filma, ljubezen do umetnosti, ljubezen do kostumov, zna odlično timsko sodelovati.«
»Velja opozoriti na tole: skozi večji del dvajsetega stoletja se je tipičen slikar ali kipar ukvarjal s slikarstvom ali kiparstvom, risbo in grafiko.«
»Ta stavba je zagotovo zaživela in v duhu naše teme smo ji dali grozljivi naslov stari sanatorij.«
»Zvonko Makuc odlikuje vse tisto, kar dober kostumograf mora imeti. Ljubezen do filma, ljubezen do umetnosti, ljubezen do kostumov, zna odlično timsko sodelovati, torej v relaciji kostumograf – režiser, zna sodelovati znotraj svoje ekipe.«
»Spremljam ustvarjanje kolegov, opažam pa, da imajo danes slabše razmere za delo, kot jih je imela ona. Zato si želi, da bi odločujoči vsem filmskim poklicem povrnili dostojanstvo.«
»Se je pošastna resničnosti zares tako tiholazno priplazila za nami, da je nismo opazili, ali pa smo si namerno pred njo zatiskali oči?«
»Pri deveti izvedbi trienala o tem ni dileme: ekipa z umetniškim vodjem Juretom Kirbišem na čelu ta nagovor prepričljivo izpelje.«
»V ikonični stavbi mesta Letos je to 'hiša strahov', ki so jo prepoznali v dolga leta zaprti vili.«
»Koruzno polje – ostani tako dolgo, kot želiš sicer odpira več možnih interpretacij, Kirbiš pa jo vključi v narativo letošnje razstave kot arhetipsko prizorišče grozljivke.«
»Vid Koprivšek, ki v delu Track/Tir izkoristi elemente prostora nekdanje temnice, v kateri so razvijali rentgenske posnetke, da ustvari lasten prostor horrorja.«
»Delo Ane Likar se resda ukvarja s čarovništvom, vendar je v primeru, ki ga obravnava v svojem čudovito političnem delu družba tista, ki je čarovnici grožnja in ne obratno.«
»s konturo posameznih elementov podeželskega življenja vleče nit med plastmi razumevanja teh odnosov včasih in danes: odnos med človekom in živaljo, človekom in letnim ciklom kmetovanja in s tem povezanih običajev, med otroki in odraslimi, odnos do časa, druženja, dela, pozicije in vlog družbenih spolov«
»V galerijah vedno gledam, kako dolgo se ljudje zadržijo pred sliko. Minuto in pol redko.«
»Delati revolucijo iz razstave je težko.«
»Na prenosnem gradbenem odru, na katerem sem delal, me je vsako jutro čakala vrečka z oblačili.«
»Vključevanje občinstva je zelo pomembno, sploh pri projektih v javnem prostoru, ki je skupen.«
»So pa tudi zagate, ki zadevajo varnost, osvetlitev, vlago, zagotavljanje standardov, kar danes postaja vedno bolj komplicirano. Če se ukvarjaš z umetnostjo v Sloveniji, je to po mojem mnenju tako ali tako neko kaskadersko področje.«
»Pokaže ti kaj, česar sam ne vidiš.«
»Na EKO 9 nas je pritegnila vizualna podoba festivala Grossmann.«
»Od pripovedi ljudskega izročila in začetkov moderne grozljivke v literaturi in na filmu do sodobnih umetniških oblik predstavlja žanr grozljivke potencial za nagovor človeških in družbenih strahov.«
»Če si Zemljo zamišljamo kot naš dom, potem je to hiša, v kateri straši.«
»Ko smo vstopili v to hišo, je malce delovala kot hiša strahov.«