»O, to pa ja. Za ocene se zelo borijo, pa pravzaprav ne za visoke ocene, borijo se za petke. Ker nič manj kot pet, nič manj kot 100 odstotkov ni več dobro, kar je po mojem mnenju strašno skrb vzbujajoče, saj ta tekmovalnost ustvarja nesrečne otroke, ustvarja občutek, skorajda večne neuspešnosti.«
»Noben moški nima pravice prisiliti žensko, da se pokrije.«
»Ne, pes ni znorel. Kriv si ti, ker se ga nisi naučil voditi.«
»Če je katoliška vera pristna, je lahko prihod drugače verujočih tudi izziv.«
»Če kdo vpraša hčerko, kje je njena mamica, pojasnim, da ima še enega očka.«
»Mislim, da gre za tako rekoč pedokracijo, da pravzaprav otroci vodijo, to lahko opazite že po ekonomskih kazalnikih, da starši namenijo več tem otrokom kot sami sebi, to pomeni, da jih zelo osrediščijo.«
»Otrok je, kot rečemo, v središču pozornosti, pozneje v mladostništvu pa je to zelo nevarno.«
»Recimo v nakupovalnem središču, otrok se ne obnaša primerno, kaj naredita starša, začneta vzgajati drug drugega tam, namesto da bi vzgajala otroka.«
»Permisivno vzgojeni otroci nekoč so danes starši, in ti starši zadovoljujejo predvsem svoje potrebe.«
»Ne moremo jih za roko držati do 15. leta.«
»Otrok potrebuje izkušnje, da sam spoznava svet, raziskuje, tudi ta empatija se razvije s tem, da ima socialno interakcijo z drugimi otroki.«
»In še potem, če otrok dobi pet, mama vpraša, koliko točk je bilo? In če dveh ni dosegel, vpraša, ja, kaj pa tisti dve? Ta otrok bo vse življenje od punce, žene, šefa, lastnih otrok iskal podatek, ali sem nekaj vreden sam po sebi.«
»Finančno stanje v zasebnih šolah nikjer ni tako, da bi se lahko kdo iz tega bogatil. Tu v slovenskem kontekstu ni mogoče delati dobička.«
»Na ministrstvu vztrajamo na mreži javnih šol, saj ni nacije, ki bi v celoti prepuščala svoje ohranjanje, razvoj in napredek zasebnim interesom.«
»Sam rad išče vmesne poti, zato je bil tudi celoten sistem zasebnega in javnega šolstva nastavljen tako, da omogoča logiko 'in in' in ne 'ali ali'.«
»V prihodnje se je treba tako usmeriti predvsem v to, kako graditi naprej, da bo šola pri nas na splošno postala še bolj kakovostna in dostopna.«