»Skrbi ga sicer usihanje filmske kritike v medijih in s tem izobraževanje gledalcev, kar skušajo v Novi Gorici omiliti z izdajo Filmskega izbornika.«
»Avtorsko poetiko letošnjih filmov zaznamuje hibridni film kot metoda križanja igranega in dokumentarnega, predvsem v domeni različnih medijskih formatov: dokumentarne fotografije, videozapisov s spleta, dokumentiranih situacij in izpovedi.«
»Zaznati je tudi navdih iz zgodovine svetovne in domače kinematografije, v novih delih pa tudi sklicevanje na lastno biografijo in ustvarjanje avtorjev.«
»Eksperimentalen in enigmatičen, a hkrati subtilen, iskren in asociativno odprt.«
»Zorni kot, ki napeljuje na neko drugo prisotnost, ki ni prisotnost človeka, ki gleda, stoji, hodi.«
»Lik Roka je na začetku filma tabula rasa, prazna posoda, ki jo Henigman postopoma, prek iskanja lastne identitete, polni z vsebino.«
»Jasno se pozicionira znotraj filma in pomembno pripomore h kontekstu zgodbe.«
»Ivan Gergolet v Možu brez krivde koplje globoko po človekovi naravi in moralnih vprašanjih, ki ga zadevajo.«
»Njen izraz je ponotranjen, diskreten, preprost in fokusiran.«
»Kot prizemljena starejša sestra Špela uspe svoj lik v zelo kratkem času realizirati v (po)polnosti.«
»Vlada je sprejela nove ukrepe.«
»Izlet v osnovnošolska leta in mladost, ki se z vsakim letom zdi bolj nenavadna.«
»Izraz jeze in nemoči moje generacije ob obsesiji našega naroda s preteklostjo.«
»Bolj ko se mlada reševalka trudi odkriti, zakaj dobiva misteriozne posnetke brutalnega zločina, ki ga je videla v živo po Facebooku, bolj ji postaja jasno, da je pri njem sodelovala tudi sama.«
»Še vedno se spomnim notranjosti hiše in zatohlega španskega vremena.«
»A vse je začelo v Gledališki šoli Prve gimnazije Maribor, kjer jo je ena od gledaliških izkušenj 'nepopravljivo' zasvojila z gledališčem.«