»Če smo pripravljeni držati varnostno razdaljo in želimo biti uvidevni do tistega, ki se na avtocesto priključuje, lahko kljub velikim prometnim obremenitvam promet normalno speljemo.«
»Veliko preprosteje je na parkirišču sesti v avtomobil, se odpeljati v Ljubljano ali Maribor kot sesti v avtomobil, se odpeljati do železniške postaje, se potem usesti na vlak in se peljati tja, kamor se z vlakom pač da peljati.«
»Tisti, ki se s tem ukvarjajo, so se za to odločili. So bile, je pa res, da je bila stvar po poročilih – ki sem jih prav zaradi tega, kar se danes tukaj pogovarjamo, zahteval od tistih, ki so o tem odločali oziroma pri tem projektu sodelovali – uspešna.«
»Trst se razvija, tako kot se Koper. V vsakem primeru je iz Trsta za Madžarsko po železnici ceneje čez Slovenijo kot čez Italijo in Avstrijo, saj je tudi dvakrat manjša razdalja.«
»Glede na to, da je bila v zadnjih dneh proga trikrat kar globoko prekopana, jo bomo odprli, ko bo res 100-odstotno vse zagotovljeno glede varnosti.«
»Maksimalno odkupujemo vodo od sosednjih dveh vodovodov, razliko pa črpamo iz podtalnice. Če bi na njej prišlo do onesnaženja, jo bomo zaprli.«
»Vsa odpadna voda iz predorov se bo prek lovilnikov olj lovila v vodotesne zadrževalne bazene in bo v primeru izrednih dogodkov omogočala čiščenje in odvoz v nadaljnjo obravnavo. Vodovarstveno območje bo prečkal le drugi predor na trasi T2.«
»Zavedam se, da iz marsikaterega konca Slovenije vožnja z vlakom traja dlje, kot bi si želeli, ampak tudi vse investicije v infrastrukturo bodo pripomogle, da bo pot krajša.«