»je to zanj 'izjemna čast'«
»Zakaj bi sprejeli, da se ta umetnost, ki jo imamo tako radi, ta umetnost, ki nas povezuje, uporablja kot krinka za nezakonito trgovino z mladimi dekleti? (...) Morate biti previdni pri majhnih deklicah. Dotaknejo se dna bazena, se zaletijo druga v drugo, se poškodujejo, a se odbijejo nazaj.«
»Ne bom zapustila tega odra, ne da bi pohvalila tiste, ki pretresajo navade in običaje zelo starega sveta, kjer so bila telesa enih implicitno na razpolago telesom drugih.«
»Vsi skupaj lahko resnično pomagamo, da se stvari spremenijo, lahko se odpre resnično boljši svet.«
»Hvala, ker ste se lotili nečesa temačnega.«
»Izjemno zapleten lik.«
»Me vedno ženeš in zahtevaš izjemnost, ki jo potem tudi sam vedno znova tudi dosežeš.«
»Pripovedovanje njene zgodbe je odgovornost, ki je ne jemljem zlahka.«
»Zakaj 'Poppenheimer'?«
»Oppenheimer je Christopherju Nolanu nagrado DGA prinesel prvič v karieri.«
»Nekateri analitiki so napovedovali, da bi ceh sicer lahko nagradil Greto Gerwig.«
»Zgoraj omenjeni štirje naslovi tvorijo jedro 'težkokategornikov' letošnje podelitve oskarjev: kriminalni vestern Martina Scorseseja, fantastična pravljica Yorgosa Lanthimosa, portret velikega moža in prelomnega časa Christopherja Nolana ter komedija na meji z muzikalom v režiji Grete Gerwig.«
»Morda je vredno omembe, da so imeli vsi štirje dober obisk v kinematografih in nato sijajno gledanost na pretočnih platformah.«
»Zaradi fenomena 'Barbenheimer' – viralnega trenda, zaradi katerega so ljudje lani poleti množično kupovali vstopnice za ogled dveh med seboj tako zelo različnih blockbusterjev – so letošnji oskarji veliko bolj v stiku z množično kulturo kot v prejšnjih letih.«
»Letos je konkurenca zelo močna.«
»To je bilo leto vznemirljivih sprememb za zlate globuse.«
»Verjeti moram v svet zunaj svojega uma. Verjeti moram, da imajo moja dejanja še vedno pomen, tudi če se jih ne spomnim. Verjeti moram, da je svet še vedno tam, ko zaprem oči. Ali verjamem, da svet še vedno obstaja? Je še vedno zunaj? Da. Vsi potrebujemo ogledala, da se spomnimo, kdo smo. Sam nisem nič drugačen.«
»Ali poznate projekt Manhattan? Ko so se bližali prvemu atomskemu preizkusu, je Oppenheimerja začelo skrbeti, da bi lahko detonacija povzročila verižno reakcijo, ki bi zajela svet.«
»Zdaj sem postal smrt, uničevalec svetov.«
»Prizor v Oppenheimerju je neposreden napad na verska prepričanja milijarde strpnih hindujcev.«
»Pri fiziki je namreč bolj kot algebra pomembno to, da 'slišiš glasbo v stvareh'.«
»Nezvestoba je očitno le eden od atributov 'zasanjanega genija', toliko lažje opravičljiva, ker je njegova žena Kitty v vsakem prizoru prikazana s koktajlom in/ali vreščečim dojenčkom v rokah.«
»Ne poznam nobene bolj dramatične zgodbe, pri kateri bi bilo več na kocki.«
»Če vam je to všeč ali pa ne, J. Robert Oppenheimer je najpomembnejša oseba, kar jih je kdaj živelo.«
»Njegova zgodba je sanjska in obenem nočna mora.«
»Ne vem, ali je prav, da imamo tako orožje. Ampak vem pa, da ga nacisti nikakor ne smejo imeti.«
»Warnerjeva strategija je zagotovila, da je bila Matrica: Obuditev polom v kinematografih, in obenem naredila veliko škodo celi franšizi.«
»Nobenega dvoma ni o tem, da porazen zaslužek v kinodvoranah razvrednoti vrednost cele franšize, saj neprofitabilnost filma studio praviloma odvrne od investiranja v nadaljevanja ali sorodne filme v bližnji prihodnosti.«
»To je samovoljen poskus podjetja Village Roadshow, da bi se izognili svoji pogodbeni obveznosti in sodelovali pri arbitraciji, ki smo jo proti njim sprožili prejšnji teden.«
»Nobenega dvoma nimamo, da se bo ta primer izšel v našo korist.«