»Najraje imam zvok tišine.«
»Absolutna sicer ne obstaja.«
»Tudi ko si sam v tišini, še vedno lahko slišiš zvoke v svojem telesu, utrip srca, pretakanje tekočin in podobno.«
»Bi Jezus imel podkast?«
»Kaj ljudje od nas pričakujejo, kaj dobrega lahko ponudimo, kaj lahko pokažemo, po možnosti na neki svež ali premieren način in na odru pred ljudmi – tako pred interno strokovno javnostjo kot pred splošno zunanjo javnostjo. To je pravzaprav tudi namen tega Avdiofestivala.«
»Mirno lahko rečemo, da tri četrtine ljudi tako ali drugače bolj ali manj pogosto ali redno še zmeraj spremlja radijske programe, kar je izjemno visoka številka.«
»Poenostavljeno povedano: gre za aplikacijo, ki prek pametnih naprav ponuja – najbolj prek pametnega telefona – dostop do skoraj vseh radijskih programov v Sloveniji, ne samo do programov Radia Slovenija, ampak tudi do vseh komercialnih in preostalih radijskih programov.«
»Kako postaviti piko dogajanju po Sloveniji, če tam nisi prisoten?«
»Bi Jezus imel podkast?«
»Ali podkast potrebuje urednika?«
»V čem je prednost živega radijskega programa?«
»Kako glasba pride do poslušalcev?«
»ob prvem obisku AGRFT-ja sem bil začuden, zakaj ni bilo že prej pogovorov o tem, glede na to, da obstajajo vsi pogoji za dobro in kakovostno dela z zvokom.«
»bo v četrtek vodil pogovor z Burnom o oblikovanju zvoka v filmu Interesno območje.«
»se bo od ponedeljka do petka zvrstilo devet predavanj in sedem delavnic.«
»se mu zdi skrb vzbujajoče, da na AGRFT-ju ni katedre za oblikovanje zvoka, saj zvok predstavlja zelo pomemben del vsakega filma.«
»Na simpoziju se bodo trudili, da predstavijo kar se da raznolik program, da bi čim več ljudi spoznalo in razumelo diapazon oblikovanja zvoka.«
»Vključujejo tudi elemente zapisov za gluhe.«
»Vizualizira izvirne zvočne kulise in ilustrira distopični svet prihodnosti.«
»TO)pot združuje umetnice in umetnike, teoretičarke in teoretičarje in radovedne sprehajalke in sprehajalce, ki hojo in poslušanje doživljajo kot prostorsko uresničitev kraja in telesa; kot praksi prebiranja, ustvarjanja, prizemljevanja, potopitve, vplivov okolja na človeka in človeka na okolje; kot izkušnji izvorne povezanosti in soodvisnosti z drugimi človeškimi in nečloveškimi bitji in svetom.«
»Naša ušesa postanejo veliki slušni voajerji, ker ni drugih motilcev in smo zvokom sami, pa se nam izostri miselni tok.«
»Skupni imenovalec tega je povezati medij, znanost in umetnost v iskanju nove občutljivosti približevanja zvočne umetnosti temu, čemur pravimo otroška psiha.«
»Na eni strani je najmlajše občinstvo, ki postane odjemalec 'odraslih' umetniških del, na drugi pa so umetniki sami.«
»Ti se, ob preučevanju znanstvenih raziskav o vplivu zvoka in pa ob srečanju z najmlajšim občinstvom (dojenčki, malčki in ranljive skupine) predajajo novi umetniški izkušnji, in ta ima, vsaj po našem mnenju, velik transformacijski potencial.«
»Oboje pa povezuje izročilo prednikov z našo dobo in tradicijo preteklosti s sodobnimi oblikami kulturnega izročila.«
»Ljudje jih običajno pravzaprav slišimo, nikoli ne vidimo. Zato sem vedel, da želim veliko povedati skozi zvok.«
»Kot vsi cenimo zvok zvonov in zvonjenja, zelo pogosto cenimo tudi takrat, ko to zvonjenje izzveni in nastane malo tišine.«
»Simbolna in praktična vloga zvonov je bila v starih časih nepogrešljiva, danes pa je pomen zvonov manjši in zvonjenje za nekatere moteče.«
»Že na začetku filma tudi vzpostavijo ta 'konflikt' med 'urbanim pogledom na svet in z bolj konservativnim pogledom na svet, ki izvira iz religioznih krogov.'«
»V slovenskem kulturnem izročilu so zvonovi izjemno zapisani v glasbo, v literaturo, v zvočno podobo krajev, religijsko izkušnjo in so zelo povezani s človeškimi življenji.«