»Družbena omrežja so nora stvar, saj jih nekateri uporabljajo za gledanje videoposnetkov mačk in spremljanje dogajanja po svetu, potem pa ljudje, kot sem jaz, samo gledajo, kaj imajo ljudje obešeno na svojih stenah.«
»Nace Šumi je bil karizmatičen predavatelj, ki je z odprtimi razpravami in lastnim zgledom spodbujal k samostojnemu prepoznavanju umetnin, učil, da se je treba za ohranitev dediščine nenehno boriti in da noben dosežek ni zagotovljen in dokončen.«
»Umetnostni zgodovinarji bodo sicer rekli, da je Leonardo vedno vključeval tudi svojo domišljijo, ampak to sliko lahko pokažete vsakemu geologu na sveto in bodo prepoznali to, kar jaz v Leccu.«
»Umetnostni zgodovinarji ugibajo, kje bi lahko nastala Mona Liza, in ko vidijo most, domnevajo, da so našli odgovor. Pizzorusso pa je identificirala lokacijo, jo podprla z Leonardovo prisotnostjo, geološkimi spoznanji in seveda mostom.«
»Glede na njeno poznavanje geologije in italijanske pokrajine, zlasti krajev, po katerih je potoval Leonardo in bi lahko ustrezali gorati pokrajini Mone Lize, niti za hip ne dvomim o teoriji Ann Pizzorusso.«
»Čas je oblasten gospodar nad vsem, kar človek ustvari, človek ustvarjalec sam pa pogosto najbrezobzirnejši uničevalec vsega podedovanega.«
»Proti obema se mora konservator boriti, proti prvemu s tehničnimi ukrepi, proti drugemu s poukom in prepričevalno besedo. Svoj cilj mora vztrajno zasledovati, mora pa biti potrpežljiv strateg, ki oblegane trdnjave ne bo zavzemal s silo in je ne bo porušil, marveč bozmanevriralnjeno predajo.«
»Mirno lahko trdimo, da bi bila Plečnikova Ljubljana, ki je bila leta 2021 vpisana na Unescov seznam svetovne kulturne in naravne dediščine, brez Steletovega sodelovanja precej skromnejša in da bi manjkali nekateri ključni spomeniki.«