Ključna beseda: umetnost

6. maj 2022

»Živi, smej se, ljubi«

Razstava Live, Laugh, Love prikazuje dela desetih avtorjev na spektru milenijske generacije, ki bi po mnenju kuratorjev radi preprosto živeli, se smejali in ljubili.
6. maj 2022

»ne pustijo živeti v blaženi nevednosti«

Soočeni z grožnjo in absurdnostjo realnosti se vsak po svoje spopadajo s stanji, ki jim 'ne pustijo živeti v blaženi nevednosti'.
6. maj 2022

»ne želijo prepustiti življenju, ki ga narekujejo marketinške kampanje«

Ustvarjalci se ne morejo, a ob enem tudi ne želijo prepustiti življenju, ki ga narekujejo marketinške kampanje in s svojimi projekti posegajo v neenakosti in izkoriščanja.
6. maj 2022

»Slovenska umetnost je provincialna.«

Izjava, ki povzema drugi nazor v strokovnih krogih glede slovenske umetnosti.
6. maj 2022

»Individualizirani posamezniki sicer dihajo vsak svoje življenje, pripovedujejo vsak svojo zgodbo, vendar jih povezuje isti prostor, prebivajo v istem univerzumu posameznega dela.«

Umetnik na slikah spretno manipulira z gledalčevim pogledom, tako da nas povabi, da gledamo celotno delo, pokrajino, hkrati pa nas napelje, da svoj fokus prestavimo iz makro pogleda v množico prizorov, ki se dogajajo na sliki.
6. maj 2022

»Idilične pokrajine v zadnjem planu, ki simbolizirajo čistost, nepokvarjenost, pa so pogosto v dialektičnem odnosu z ostalimi deli slike, saj je njihov vizualni antagonizem utemeljen prav na njunem soobstoju.«

Umetnikove prepoznavne distopične krajine, ki se zdijo kot časovne kapsule neizživete preteklosti, zamrznjenih trenutkov človeške brezvoljnosti in submisivnosti, odgovarjajo obdobju, ki je za dve leti zamrznil svet in spremenil naše predstave o normalnosti.
6. maj 2022

»Cerkev je spremenjena v pastoralno ruševino. Ruševine na umetnikovih delih in cerkvena arhitektura se tako povežejo in sublimirajo arhaičnost, ki je sestavni del arkadijske pokrajine.«

V prezbiteriju nekoč sakralnega prostora zaživi delo Rdeči parazol, nasproti pa mu v zahodnem delu stavbe stoji mural, s katerim z odsotnostjo kakršne koli narativnosti povezuje prostor in vsebino razstave.
4. maj 2022

»Vsaka slika pripoveduje svojo temo in izraža svojevrstno vibracijo.«

Valerii Startsev opisuje svoj pristop k slikanju, kjer vsaka slika izraža svojo temo in vibracijo.
3. maj 2022

»Tega ne boste razlagali do konca življenja. Uničujete ustanovo svetovnega slovesa.«

Šledzińska-Katarasińska izraža nezadovoljstvo nad odstavitvijo direktorja Muzeja Sztuki v Lodžu.
3. maj 2022
2. maj 2022

»najslabšega od vseh možnih svetov«

Njegova dela so opisana s citatom Schopenhauerja kot 'najslabšega od vseh možnih svetov'.
2. maj 2022

»začudenjem in ekstazo«

Prvi obisk Stare pinakoteke je navdal Alfreda Kubina z 'začudenjem in ekstazo'.
2. maj 2022

»kaskado vizij črno-belih podob«

Jedkanice Maxa Klingerja je opisal kot 'kaskado vizij črno-belih podob'.
2. maj 2022

»Njegova umetnost nam predstavlja pesimistične vizije, so zapisali.«

O delih Alfreda Kubina, razstavljenih v dunajskem Leopoldovem muzeju, so zapisali, da nam predstavljajo pesimistične vizije.
2. maj 2022

»s celotnim grafičnim opusom Klingerja, Goye, de Grouxa, Ropsa, Muncha, Ensorja, Redona in podobnih umetnikov«

Se je seznanil s celotnim grafičnim opusom Klingerja, Goye, de Grouxa, Ropsa, Muncha, Ensorja, Redona in podobnih umetnikov.
29. april 2022
29. april 2022
29. april 2022
28. april 2022

»Ministrstvo za notranje zadeve republike Kiribati in Narodni muzej in kulturni center Kiribati sta jo tudi izbrala, da je s svojimi umetniškimi deli predstavljala izginjajočo otoško državo Kiribati na mednarodnih projektih in razstavah, ki so poudarjali problematiko globalnih podnebnih sprememb in s tem povezanim dvigom morske gladine.«

Bukovac opisuje izbiro Daniele Danice Tepeš s strani ministrstva za notranje zadeve republike Kiribati in Narodnega muzeja in kulturnega centra Kiribati za predstavitev izginjajoče otoške države Kiribati na mednarodnih projektih in razstavah, ki obravnavajo globalne podnebne spremembe.