»Vztrajni in pogumni protesti marginaliziranih, tistih, ki jim je bila odvzeta moč, in na novo opolnomočenih teles predstavljajo vztrajno grožnjo prevladujočim in ekstremističnim koreografijam religije, moči in politike na Poljskem. Brezsramna hinavščina Cerkve in njeno predvidljivo pajdašenje s politično desnico omogočata groteskni ples moškega povezovanja in odločne zlorabe moči.«
»Ko je leta 1989 na oblast prišla Solidarnost, so določbe proti spolni vzgoji in splavu nenadoma začele postajati vse močnejše in močnejše. Politično ozračje se je nepričakovano obrnilo proti pravicam žensk, zato sem prosila Barbaro, naj sodeluje z nami. Tu pa so se začele naše težave.«
»Takrat sem bil še najstnik, vendar se spominjam, da so bili plakati eno prvih del v poljskem javnem prostoru v obdobju preobrazbe, ki je bilo deležno odziva mimoidočih. To je bil začetek nadaljnjih pomembnih javnih del na Poljskem ali morda spodbuda zanje.«
» je sploh ne preseneča, da je boj za reproduktivno svobodo žensk nenehen in še traja. Potreba po nadzoru uma in telesa ter po uničenju drugačnosti se srhljivo izvaja skozi stoletja in po celinah. Spori, vezani na spol, raso in razred, so zdaj večji kot kadar koli prej.«
»Le kako naj fotograf, filmar ali umetnik upodobi usodo ljudi, ki jih je najprej prizadela uničujoča vojna ter jim odvzela njihovo domovanje in premoženje, nato pa so jim procesi brutalne tranzicije v neoliberalno družbo odvzeli možnost vzpostavitve temeljev za človeka dostojno življenje?«
»S festivalom želimo na neki način kljubovati trenutni nepredvidljivi situaciji, zato vabljeni v ta (p)osebni svet umetnosti, ki vsebuje veliko znanega, vselej pa nam razpira nove horizonte in pušča čar neodkritega. Verjamemo, da smo tudi v koronarazmerah 21. izvedbe festivala Pixxelpoint pripravili zanimiv in pester program.«
»Že od ustanovitve Kible v letu 1996 smo odprtokodne sisteme in tehnologijo 'osmišljali' z znanstvenimi raziskavami in dognanji, ne samo na področju naravoslovja, ampak tudi oziroma zlasti družboslovja in humanistike.«
»Letos, v času globalne virtualizacije prebivalstva in selitve domala vseh dejavnosti na splet /.../ poudarjamo vpliv primarno tehnoloških okolij na naše življenje in delovanje, na družbo in številne podsisteme, od dela do gospodarstva.«
»No, takšnega kuratorja, ki bi vse združeval v eni osebi, ne poznam, zato sem zagovornik skupinskega kuriranja, kjer se z različnimi pristopi in vedenji odzivamo na nabor in selekcijo, pogojeno z večplastno problematiko produciranja in postproduciranja sodobnih umetniških del.«
»Poslanstvo celotne mreže RUK vidim predvsem v gradnji treh interdisciplinarnih umetniških laboratorijev: Ddtab, Pinalab in Kibla2Lab, tako v tehničnem in tehnološkem opremljanju kot tudi v znanjih in prenosom znanj.«
»nekaj let sem vadil jogo in / meditiral pod vodstvom svetovno znanega guruja / ne spomnim se več / katero čakro mi je odprl, vem / da sem se tisto noč boril s tropom / podivjanih psov / čolni za božič niso vozili čez reko / tisto, kar sem vedel in poznal / je nekam poniknilo, verjetno se / stiska v nezavednem kotu / mojega kognitivnega skladišča / čaka / da izgubim nadzor nad svojo omejenostjo …«
»nisem fejsbuk generacija / nisem telefonska generacija / nisem niti filmska niti televizijska generacija / informativne oddaje oslu omrtvičijo možgane / uniformirajo divje brisanje podatkov / nezavedno se seli na britof na medmrežju / tesnobni občutek človeka / da na kahli v njegovi spalnici sedi ameriški predsednik ...«