»Z 'zahodno' umetnostjo je prvič prišel v stik na Documenti v Kasslu; po tistem je prijateljem menda priznal, da mora zdaj, ko je videl pokapljana platna Jacksona Pollocka, na novo razmisliti o vsem, kar ve o umetnosti.«
»Lahko smo navdušeni nad tem, kar se dogaja, in lahko ga spodbujamo – a obenem ga moramo tudi zaščititi pred mediji. Konec koncev je še vedno otrok in to imam ves čas v mislih. Težko je. To je kot hoja po vrvi.«
»V tem je morda najmočnejši estetski, etični in politični dosežek Brecljeve performativne aktivnosti: s svojimi simbolnimi akcijami, ki so hkrati tudi povsem konkretne, opozori na določeno motnjo, diskonsenz, disruptnost v družbenem in političnem funkcioniranju, brez verbalnega angažmaja.«
»Danes je za nekatere samooklicane umetnike umetniška instalacija že skorajda vse. Sam sem hotel narediti pravo instalacijo. Takšno, ki bo uporabna in ljudem v veselje.«