»Pojavi tisoč in en problem, ki ga moraš rešiti.«
»Pomislila sem, da bi me, če bi prišla domov in se s filmom Tukaj predstavila kot Slovenka, ki se ukvarja s scenografijo, morda pa kdo le povabil k sodelovanju.«
»Čar majhnih filmov je tudi v tem, da se moraš že v obdobju priprav na snemanje bolj potruditi in poiskati kar najboljšo lokacijo, da vanjo ni treba preveč posegati.«
»Špela, bi delala film o juhi in mahu?«
»Po štirih letih študija v tujini sem se vrnila v Slovenijo, prepričana, da bom takoj dobila službo in da se mi bodo odprla vsa vrata. No, to se ni zgodilo.«
»Pri filmu je zelo pomembno, da vzdržuješ svoje kontakte.«
»Res je. Z Basom sva se resnično lepo ujela in upam, da bova lahko še kdaj delala skupaj.«
»Ubesedovanje je točka, na kateri Pasolini pogleda na sedanjost, sedanjost konca 60. let, torej začetkov tega, kar danes poznamo pod imenom kapitalizem. Pogleda na sedanjost kot na nekaj, kar je na neki način že preteklo, in ustvarja mitologijo, neko popolnoma mitološko strukturo iz takratnega trenutka. Ob tem naslavlja fenomene izvora nasilja in to, kako se to nasilje prenaša v vse odnose.«
»Niti šport ne more brez dobre umetniške akcije.«
»Tako velik projekt je v resnici kombinacija scenografije, arhitekture in celo urbanizma.«
»Vsak začetek je začetek konca.«
»Pogrešam 'pravo' dramatiko – dobra besedila.«
»Oboje je lahko res. V gledališču ni veliko denarja, tako da nikoli nismo mogli posegati po najnaprednejših tehnologijah.«
»Balet Faust, katerega zgodba je 'skozi zgodovino umetniških uprizarjanj postala gledališki mit par excellence, opozorilo in obenem navdih k premisleku o tem, kdo pravzaprav smo in kakšne posledice lahko imajo naše želje – ne le na naše lastno življenje, ampak tudi na življenjske usode vseh, ki jih srečujemo na svoji poti.'«
»Z vsakim se skušam oddaljiti od ustaljenega neoklasičnega baleta in ustvariti žanr, v katerem se sodobni balet prepleta z gledališčem v prepričljivo celoto.«
»Najin cilj je bil ne slediti Goethejevemu Faustu, ampak se oddaljevati od njega in ga zaobjeti skozi neke druge kote, se vrniti k tej zgodbi z drugimi načini.«
»Glasba 'na prvi pogled zelo hitro v uho, je zelo elementarna in ritmična, a hkrati zelo kompleksna.'«
»Peti igralec je scenografija.«
»Vendar tega niso želeli doseči le z gledališko imaginacijo, temveč so želeli zgraditi konkreten zaprt prostor.«
»Dogodek ponuja unikaten vpogled v delo v nastajanju, ki bo kot zaključena avtorska predstava predstavljena spomladi prihodnje leto.«
»Mešajoč spekter bele svetlobe se nikoli ne ustavi.«
»Čeprav boste na odru videli vso lepoto italijanske renesanse ... gre za klasično operno režijo.«
»Vsekakor želimo prikazati nekaj novega v konceptu gledališkega dela, kar upam, da bo všeč občinstvu.«
»Delala sem z različnimi režiserji, in boljši kot je bil režiser, bolj ko je bil ustvarjalen, več svobode je puščal meni, igralcem in drugim soustvarjalcem.«
»Vsak scenograf seveda najprej prebere tekst, da vidi prostor, kjer se dogaja in si lažje predstavlja.«
»Scenograf je v bistvu arhitekt, to je ustvarjalec prostora, ustvarjalec arhitekture.«
»Ne moreš skozi vrata, če jih na sceni ni, če malo poenostavim.«
»Kot scenografka želim imeti izziv. Ko dobim nalogo, me mora spodbuditi k ustvarjalnosti.«
»Otrok odraste in sonce postane majhno. Če stegne roko, ga lahko zgrabi v pest. Če sklene pest, bo tema.«
»Narisala je tudi veliko slavnih obrazov, s katerimi se je družila: od Božidarja Jakca in Lili Novy do Heinricha Bölla in Josepha Beuysa.«