»Likovna govorica, ki jo Erič ustvarja, je prepoznavna, vizualno izrazita in napolnjena z značilno kritičnostjo, ironijo ter satiričnostjo, a prepletena z optimizmom, hudomušnostjo in veseljem.«
»Dandanes je zelo malo posluha za naše delo, delo umetnikov in kritikov.«
»Umetnost je dejansko edina, ki nas ločuje od preostalih živih bitij, in da nam v srca daje posebne občutke in čustva.«
»Kot predšolski otrok sem vedel, sem hotel, sem želel, vonj barv – in slikati.«
»Velik format – z njim je križ. Platno je najprej treba napeti, nato preparirati, potem pa imaš še skrb, da bo tvoja koncentracija zdržala ne le eno uro, ampak cel teden, mesec. To je tako, kot bi pisal roman, medtem ko je risba bolj podobna pesmi.«
»Janez Bernik je bil eden prvih slovenskih informelistov. Iz tradicionalnega slovenskega figuralnega modernizma je prestopil v abstrakcijo, s katero je nastopal v velikih reprezentančnih razstavah, ki so krožile od Evrope do Severne Amerike.«
»Ne vojni. Slava Ukrajini.«
»Kustos za risbe in grafike v muzejih Furio Rinaldi je v letih priprav na razstavo opravil izjemne raziskave.«
»Razstava bo prelomna z vidika predstavitve izjemnega pomena risbe v Botticellijevem ustvarjanju.«
»Olga je Mašo že odpeljala iz socialnega centra za rehabilitacijo. Upajmo, da se bo vse uredilo za mamo in hčer.«
»Imam te zelo rada in vem, da si nedolžen.«
»V povezavi z umetnikom Michelangelove veličine – tudi veličine kot risarja – je vsako novo odkritje vznemirljivo. In to je Michelangelova risba za eno največjih mojstrovin zahodne umetnosti.«
»Tik pred smrtjo je zažgal veliko svojih risb, skic in kartonov, da ne bi nihče videl, kako se je trudil in kako je preizkušal svojega genija, saj se je bal, da bi bil videti manj popoln.«
»Ko je slikal strop, je vmes napravil izreden razvoj. Njegove figure so postale večje, bolj energične. Tudi približevanje kiparstvu je očitno proti koncu slikanja stropa.«
»Čeprav še ni bila nikoli reproducirana, se je Joannides spomnil, da jo je pred leti videl na črno-beli fotografiji v Knjižnici Witt v Inštitutu za umetnost Courtauld v Londonu. V spomin se mu je zasidrala kot zanimiva, zato mu je bilo zanimivo, da jo je 'lahko preučil v živo in z zadovoljstvom ugotovil, da je res Michelangelova.'«
»Vračanje domov in vračanje k risbi. Tako kot je lahko risba baza umetniškega procesa, tako je tudi osrednji eksponat razstave, na kateri prevladujejo t. i. drobna dela na papirju.«
»Kot medij je risba že predispozicijsko intimnejša forma izraza, ker jo povezujemo s trenutnim, nepremišljenim in z 'udarom' navdiha.«
»Poudarja umetnikov pristop k ustvarjanju, pri katerem je proces ključen del končne umetnine – proces, ki ustvarjalnost razbremeni strahu pred dokončnim, saj dovoljuje vračanje na začetek, k novemu.«
»Pogoste so zamejitve v sami risbi (t. i. primarna risba), ki ponujajo vpogled v novo dimenzijo, vesolje novih linij, smeri in form.«
»Različne motivne veje, v katere se razvija njegovo raziskovanje, sam imenuje 'spiralno kroženje' med še nastajajočem semiotičnem podobotvorjem in že ustaljeno lastno likovno prakso.«
»Pokaže nam, kako je Michelangelo hkrati počel dvoje: oziral se je k predhodnikom, v tem primeru Masacciu, obenem pa se z lastnim ustvarjanjem usmeril naprej k svojim revolucionarnim vidikom.«
»Ali je najboljši ponaredek, kar sem ga kdaj videl, ali pa mojstrovina.«
»Lahko rečemo, da je bil eden največjih grafičnih umetnikov vseh časov – pionir v grafiki in risbi. Bil je mojster črno-belega in slavnih grafičnih listov ... Vplival je na umetnike po vsem svetu.«
»V mojem svetu celo življenje iščemo neznane stvari, ki bi pripeljale do fascinantnih raziskovalnih poti ... In začutil sem, da sem na začetku nečesa izjemno vznemirljivega.«
»Hrastoveljske freske so stare več kot 500 let, ampak ko se z njimi sreča ustvarjalen pogled, jih, ko jih gleda, tudi sam oblikuje; te risbe nam kažejo ta proces oblikovanja.«
»Njegove risbe lahko vidimo kot potovanja po prostorih, ki jih odpirajo hrastoveljske freske.«
»Njegova subtilna, nežna risba, izurjena tudi v ilustraciji, ohranja avtorske značilnosti, toda obenem sledi obrisom figur Janeza iz Kastva in jim daje v novem času še novo življenje.«
»Muceve risbe niso pretenciozne, k freskam, ki so ga nagovorile, ne postavlja komentarjev.«
»A njegova risba je zelo eksaktna: v njegovih risbah je čutiti tisto intenzivnost doživljanja, v kateri ni ničesar poljubnega; zato ima tudi vsak nerazložljiv vzgib, ki je vodil potezo, nekje svoj natančen pomen.«