Ključna beseda: razstava

11. julij 2024

»V njej je pustilo pečat za vse življenje.«

Adriana Maraž se je rodila v Ilirski Bistrici leta 1931. V otroštvu je bila odtrgana od staršev, šolala in dolgo živela je med redovnicami v italijanskem samostanskem okolju, kar je, kot je večkrat povedala, v njej pustilo pečat za vse življenje.
11. julij 2024

»Njeno umetniško ustvarjanje je znano po izjemni tehnični dovršenosti, globoko osebnih motivih in filozofskem raziskovanju minljivosti.«

Njeno umetniško ustvarjanje je znano po izjemni tehnični dovršenosti, globoko osebnih motivih in filozofskem raziskovanju minljivosti.
11. julij 2024

»Njene grafike prepletajo tri glavne teme, s katerimi se je ukvarjala: sedanjost, nesposobnost komuniciranja in dualnost oziroma mnogoterost stvari.«

Njene grafike prepletajo tri glavne teme, s katerimi se je ukvarjala: sedanjost, nesposobnost komuniciranja in dualnost oziroma mnogoterost stvari.
11. julij 2024

»Gre za dela, ki so presegla realizem in prešla v nadrealizem ter tako postala, po besedah razstavljavcev, večno skrivnostna in magična.«

Gre za dela, ki so presegla realizem in prešla v nadrealizem ter tako postala, po besedah razstavljavcev, večno skrivnostna in magična.
11. julij 2024

»Umetniško potovanje Maraž dokaz njenega poglobljenega raziskovanja tem, kot so čas, identiteta, človeški odnosi in človeška izkušnja v splošnem.«

Kot kustosinji razstave sta se podpisali Breda Škrjanec in Nadja Zgonik. Škrjanec je za Delo pojasnila, da je umetniško potovanje Maraž dokaz njenega poglobljenega raziskovanja tem, kot so čas, identiteta, človeški odnosi in človeška izkušnja v splošnem.
11. julij 2024

»Gosto pretkane površine platen in listov dobitnika nagrade Patrika Dvorščaka pogledu ne dovolijo, da bi se predolgo mudil na enem mestu.«

Kot je zapisala kuratorka razstave Kristina Prah, gosto pretkane površine platen in listov dobitnika nagrade Patrika Dvorščaka pogledu ne dovolijo, da bi se predolgo mudil na enem mestu.
11. julij 2024

»Notranji prostori njenih slik so simbolna paralela intimnemu delu zavesti (in podzavesti), ki je le naš in katerega le del želimo in zmoremo deliti še s kom.«

Slikarski cikel Notranji svetovi bo prestavila dobitnica listine Primavera Natalija Premk Jenič. 'Notranji prostori njenih slik so simbolna paralela intimnemu delu zavesti (in podzavesti), ki je le naš in katerega le del želimo in zmoremo deliti še s kom,' pravi kuratorka razstave.
9. julij 2024

»Postavitev je zamišljena kot odgovor na sodobni čas, ki dopušča nedokončanosti, praznine in vmesnosti v prostoru.«

Opis postavitve kot odgovor na sodobni čas, ki dopušča nedokončanosti, praznine in vmesnosti v prostoru.
9. julij 2024

»Salon de Plaisirs aludira na nekaj prijetnega, užitek in zabavo.«

Opis aluzije na prijetnost, užitek in zabavo v razstavi Salon de Plaisirs.
9. julij 2024

»Prostor, arhitektura in miza postanejo sooblikovalci različnih situacij, interakcij in zaznavanj.«

Opis vloge prostora, arhitekture in mize kot sooblikovalcev situacij, interakcij in zaznavanj.
6. julij 2024

»Vendar sem, ne da bi se tega zavedel, kar ostal.«

Pedro Almodovar opisuje svojo odločitev, da ostane v Madridu, namesto da bi se preselil v drugo metropolo.
6. julij 2024

»Almodovar je Madridu vrnil vse, kar mu je mesto dalo kot njegova muza.«

Pedro Sanchez pojasnjuje, kako je Almodovar s svojim delom vplival na mesto Madrid.
6. julij 2024

»To je moje življenje.«

Pedro Almodovar komentira svojo povezanost z razstavo, ki prikazuje njegovo delo in življenje.
4. julij 2024

»To je odločitev egiptovskih oblasti.«

Andreas Waschk je pojasnil, da je vključitev sarkofaga v razstavo odvisna od odločitve egiptovskih oblasti.
4. julij 2024

»Vsak od teh eksponatov je neponovljiv zaklad.«

Andreas Waschk je izpostavil vrednost eksponatov, ki so zavarovani za več kot milijardo evrov.