»Fotografi lepot Triglavskega narodnega parka niso prenehali iskati, le način, kako to počno, se je skozi desetletja močno spremenil. Opremljeni s sodobno fotografsko opremo, z oblico znanja in izkušnjami, z enako veliko volje in vztrajnosti kot njihov predhodnik in vzornik, čakajo na pravi trenutek, da ga za nas, občudovalce iz doline, ujamejo v večnost fotografije.«
»Med deli Eve Petrič in Zdenke Žido se izrisuje povezovalna linija, in sicer reduciran likovni jezik, ki gradi kompozicije na podlagi osnovnih likovnih elementov črte in ploskve, ter plastenje ploskev, ki ustvarjajo prostorska razmerja po principu kontrastov.«
»Toda svoboda izražanja ni zgolj pravica, je tudi odgovornost in dolžnost, ki lahko od nas zahteva, da s preudarno argumentacijo, moralno verodostojnostjo in predanostjo resnici izrazimo komentar.«
»S kolažiranjem različnih medijev, v katerih ustvarjata, poudarjata hibridnost človekovih plati, obenem pa stremita k uravnoteženi predstavitvi posameznika, na eni strani s pomočjo duhovite, iskrive risbe in na drugi s fotografijo spokojnih in resnobnih izrezov ljubljanske krajine.«
»Črno-bele fotografije obsegajo tako kavarniške interjerje kot tudi urbano in neurbano ljubljansko krajino. Kavarne gostom programa ICORN predstavljajo družabni prostor, vendar Frankova fotografija z odsotnostjo ljudi implicira občutek osamljenosti in odmaknjenosti v Sloveniji.«
»V svetu zmeraj popularnejše digitalizirane umetnosti in monotonih, enoplastnih reklamnih fotografij, ki nas spremljajo na vsakem koraku, umetnica nasprotno opozarja na fizične vidike umetniškega dela, njegove materialne, senzorične lastnosti in realen prostor, ki ga zavzema.«
»Upanje je, da bo sodobna razstava spremenila sistem in miselnost, ki 'prelahko najde opravičilo za ljudi, ki so zagrešili tovrstne zločine'.«
»Cel projekt je opisan kot 'neke vrste lakmusov papir za to, kako preživeti hude čase, se jih morda s trpkostjo tudi spominjati, hkrati pa upati, da se nam kaj takega ne bi ponovilo'.«
»S tem želimo v galeriji omogočiti presečišče sodobne likovne produkcije z dodano vrednostjo, kjer se bo dejavno, inovativno in strokovno predstavljala in trgovala umetnost.«
»Razstavni prostor obeh nadstropij je zasnovan kot zaporedje med seboj povezanih oddelkov, kar omogoča premeščanje in sestavljanje razstavljenih predmetov, umetniških disciplin in usmeritev.«