»Na razstavljena dela Mateja Čepina in njihovo motiviko kot zelo pomemben element na različne načine vplivajo filmske zgodbe in prizori, ki temeljijo v svetovni popkulturi.«
»Človeško-kameninsko hibridnost – to čudno drugost radikalno intimne bližine – raziskujem skozi performativno sodelovanje s skrajno drugačnimi entitetami od mene same.«
»Našel se je kup knjig, ki jih je imel v 30. letih. Med temi je ena posvečena Holbeinovim portretom, ena pticam, spet druga stripom Wilhelma Buscha, ki ga je Lucian zelo občudoval. Pomagajo nam razumeti, o čem je razmišljal, ko se je vzpostavljal kot umetnik.«
»Zdelo se mi je, da je pri fotografiji celoten proces 19. stoletja, ki ga zaznamujejo veliki pionirji, kot je tudi Slovenec Janez Puhar, temeljil izrazito na eksperimentiranju. Na tem, da je fotografija nekaj, kar odkriva neskončne potenciale, in je niso razumeli kot umetnost, ampak kot znanost.«
»Pristopi so seveda različni, ampak kot pozitivno pri tej mlajši fotografiji dojemam dodajanje. Iskanje nečesa novega. To ne pomeni, da je to, kar je bilo, slabše, ampak da vendarle postajamo bolj dojemljivi za novosti.«
»Podjetništvo v kulturi, ki ga je v dveh knjigah utemeljil glavni urednik založbe Dušan Hedl, tako temelji na ustvarjanju nove vrednosti, kar je neprekosljiv potencial umetnosti, ki jo vpleta v ekonomiko kulture, v njeno organiziranje, promoviranje in distribuiranje v skladu s podjetniškimi principi.«
»Če nam jo je lani uspelo umestiti v pomembno javno zbirko na Vzhod Evrope, se je zdaj umestila v dve novi, na Zahod. Za nas, mlado galerijo, so to izjemno lepi in spodbudni rezultati.«
»so se v pričujoči razstavi osredotočili na zgodnja, 'istrska' leta Tartinija od rojstva v Piranu do začetka študija v Padovi.«
»Po mnogih poskusih, ki smo jim priča na tokratni razstavi, je odtisnila več črtkano okroglih kompozicij različnih barv na velika, ravno tako raznobarvna platna. Eno od njih so zase izbrali naročniki, preostala pa so del procesa in njegovi cilji, oboje in nekaj vmes. So okna v to, kar je našlo svoje mesto. Kar je v umetničinem procesu nastajalo drugače, določeno z drugimi parametri in pospremljeno z več plastmi okoliščin in dejstev, pomislekov, premislekov in spet - poskusov.«