»Najprej z lastnim zgledom - tudi tako, da njihove trenutke, ki štejejo, trenutke odraščanja, šolske uspehe, fotografije delimo previdno, vedno ob razmisleku, kaj objava lahko pomeni za otrokovo prihodnost, samozavest in samopodobo.«
»S prijatelji smo našli petardo (kobra 6 2G). Ker ni počila, sem jo po nekaj minutah želel umakniti z igrišča. Ko sem jo pobral, sem dobil močen pritisk v ušesih. Pogledal sem roko in ostale so samo še kosti in krvavi deli mesa, ki so segali do zapestja.«
»Takrat je bilo kajenje predstavljeno kot nekaj privlačnega, zato smo zasnovali oglase v obliki stripa in animiranega filma, v katerem namesto privlačnosti kajenja predstavljamo simptome pljučnega raka in kadilce pozivamo, da naj v primeru simptomov obiščejo zdravnika, v vsakem primeru pa razmislijo o opustitvi kajenja.«
»Kadil sem skoraj desetletje, dokler se nisem nekega jutra zavedel, da ta navada resnično škodi mojemu zdravju. Ko sem se enkrat odločil za prenehanje, sem pri tem vztrajal in želim s svojo zgodbo opogumiti druge, da storijo enako. Verjamem, da je prenehanje kajenja lahko težko, vendar je vredno vsak trud, saj je življenje brez cigaret polnejše in zdravo.«
»Petletno preživetje bolnikov, pri katerih odkrijemo pljučnega raka v zgodnjih fazah, presega 60 odstotkov, medtem ko je pri bolnikih z metastatsko boleznijo manj kot pet odstotkov.«
»Takšne marketinške strategije so zavajajoče in nevarne. Pomembno je, da se jasno opozarja na tveganja, ki jih prinaša raba alkohola, še posebej v povezavi z boleznimi, kot je rak. Industrija ne sme prispevati k ohranjanju napačnih predstav o posledicah uporabe alkohola.«
»Dobrodelne organizacije, ki so povezane z raziskavami raka, bi morale vnovič premisliti svoje sodelovanje z alkoholno industrijo, saj ta povezava ustvarja zavajajoča sporočila, ki alkohol prikazujejo kot del rešitve, čeprav je v resnici eden izmed dejavnikov tveganja za razvoj raka dojk.«