»Bolj kot sem raziskovala, jasneje je bilo, da se Jules nikakor ne bi mogel izogniti zaplembi svojih umetnin. Nemci so imeli še pred zasedbo Francije natančne sezname večjih francoskih zbirk.«
»Pomemben element mednarodnega povezovanja je zavzemanje za ohranjanje kulturnih razlik in spodbujanje univerzalne odgovornosti za dediščino. Projekt na mednarodni ravni odpira vprašanje ohranjanja kulture staroselskih ljudstev Paragvaja in okoljevarstvene problematike in obiskovalce nagovarja k razmisleku o univerzalnih izzivih sodobne civilizacije in sveta. S tem uresničuje pomembno vlogo muzejev pri opozarjanju na okoljske spremembe in v odnosu do muzejskih predmetov z drugih celin.«
»Glavni izhodišči novega poslanstva obujenega mednarodnega trienala sta inovativnost in angažiranost. Nagrajenci so postavili nove teoretične temelje trienala, ki slonijo na treh izhodiščih: EKO trienale poteka participativno zunaj institucionalnega okvira; postal je platforma za združevanje umetnikov, aktivistov, strokovnjakov in kreativcev; področje interesa sta mesto in mestna skupnost.«
»Seveda se lahko oglašujemo tudi brez objave teh del, vendar pa so nujna in pomembna za Dunaj – samo pomislite na Schielejev avtoportret iz leta 1910, to je eno njegovih ikoničnih del. Če teh del ne moremo komunicirati z javnostjo prek družbenih omrežij, je to nepošteno in frustrirajoče. Zato smo pomislili (na OnlyFans): končno jih bomo lahko pokazali.«
»V muzeju verjamemo, da bomo s kongovskimi oblastmi dosegli dogovor, kakršen je v veljavi tudi v številnih drugih mednarodnih ustanovah, in artefakte obdržali v Belgiji v obliki izposoje.«
»Gre za predmete, ki se vračajo v njihovo prvotno okolje, zato res ne razumem, zakaj je treba postavljati toliko vprašanj. To je tako, kot da bi ti nekdo ukradel denarnico, nato pa te spraševal, ali si že pripravljen, da ti jo vrne.«
»Tudi letos se je, ne glede na nejasnosti v zvezi z epidemijo, prijavilo veliko muzejev in galerij, ki so se na to kljub vsemu izjemno dobro pripravili.«
»Ocenili so, da ne izpolnjujemo več pogojev za sofinanciranje, ne glede na to, da smo največji ponudnik izobraževalnih vsebin za muzealce in hkrati edini, ki organiziramo nacionalne promocijske akcije. Tako smo odslej odvisni le od sebe, ampak to nas ne bo ustavilo.«
»Dejstvo, da so ženske v umetniških delih že dolgo prisotne zgolj kot gola telesa, le redko pa kot umetnice, sproža pomembno vprašanje o vlogi subjekta in objekta.«
»Njihovo delo temelji na desetletjih raziskav in aktivizma, s pomočjo oglasnih panojev pa lahko najdejo novo občinstvo, ki se bo ukvarjalo z vprašanjem, koga se upodablja in kdo ima moč.«