»Bled je najbolj razpoznaven kraj v Sloveniji. Na Bled prihajajo ljudje od vsepovsod, in to že dolgo, zato je tudi zgodovina blejskega turizma zelo bogata in si zasluži muzejsko predstavitev.«
»Osrednji politični cilj nemške vlade je spodbujati javno razpravo o kolonializmu in njegovih posledicah za Nemčijo, Evropo in muzeje.«
»Ker začetka del še ni na vidiku, se iz objekta nismo niti izselili. Iskanje primernega prostora in sama selitev muzejskega gradiva ni lahka, zagotovo pa to ne bo ovira za začetek obnove.«
»Glede na to, da smo se bili zaradi kratkosti prvotno določenega roka primorani odločiti, da gremo v smeri nujne intervencije le v južnem traktu, da bi rešili del zagotovljenih sredstev, moramo po podaljšanju roka narediti korak ali dva nazaj, da se vrnemo v prvotno smer statične utrditve celotnega objekta.«
»Naša zahteva HAZU-ju je postopna sanacija stavbe, ki bi omogočila nemoteno delovanje muzeja kot edinega delujočega v središču Zagreba, vendar HAZU zavrača to pobudo kot tudi vse druge konstruktivne predloge, ki bi obnovo izkoristili tudi za izboljšanje delovnih standardov.«
»Korak bližje njegovemu odprtju je nakazala selitev Keopsove sončne ladje, največjega lesenega plovila, odkritega v Egiptu in starega približno 4600 let, ki so ga iz dolgoletnega doma ob piramidah v Gizi preselili v muzej.«
»Priznam, da smo prijetno presenečeni, da si je muzej tako hitro opomogel in da so se obiskovalci tako hitro vrnili. Zaradi tega z optimizmom zremo v prihodnost.«
»Spletni dogodki so vzbudili zanimanje v prvi fazi epidemije, ljubiteljice in ljubitelji gledališča pa jih v resnici nikoli niso vzeli za enakovreden nadomestek.«
»Obiskovalci so se navadili, saj že drugo leto organiziramo dogodke pod zahtevanimi pogoji, tako da pri obisku naših prireditev nimamo težav.«
»Najbrž bi lahko svojega očeta vprašala kaj o Julesu Straussu, a ga nikoli nisem. Moj oče je umrl, ko sem bila stara 20 let, preden sem si ga upala spraševati o vojni, o njegovih starših in starih starših, o njegovih čustvih in spominih.«
»Pauline je razkrila nepripravljenost vodilnih muzejev, da bi priznali, da imajo v zbirki ukradena dela. In to čeprav so družine in zbiratelji pogosto imeli vse informacije o poreklu del, ki so jih potrdile kot prave lastnike. Nepripravljenost za vračanje umetnin je zelo očitna.«