Ključna beseda: oglaševanje

18. september 2024

»Prostor postaja vse agresivnejši.«

Uroš Jereb opisuje stanje oglaševanja v mestnih središčih.
18. september 2024
18. september 2024
16. maj 2024

»Oglaševali smo, da smo lahko zagotovili 40 plač. Če ne oglašuješ, ni posla, če ni posla, pa ni denarja za plače.«

Tadej Hat je pojasnjeval razlog za oglaševanje v določenih medijih in poudaril povezavo med oglaševanjem in zagotavljanjem plač zaposlenim.
16. maj 2024

»Nekje dobiš, drugje izgubiš. Saj tudi v drugih medijih, v katerih smo oglaševali, ni bilo takoj učinka.«

Gregor Napret je pojasnjeval, da posel ni vedno dobičkonosen in da oglaševanje v različnih medijih ni takoj prineslo pričakovanega učinka.
15. maj 2024

»Objemi me, objemi me«

V besedilu se pojavlja ponavljajoči se stavek 'objemi me, objemi me', ki je namenjen fotru.
15. maj 2024

»Ne me met rad, ne me met rad«

Tereza Vuk v svojih prigodah odbija pribite nadležneže z izjavo 'ne me met rad, ne me met rad'.
12. april 2024

»Najbrž ja.«

Slapar je odgovoril na vprašanje Vonte o sodelovanju s politiki.
1. marec 2024

»Imamo svetovalno funkcijo, ampak končna beseda je naročnikova.«

Pusar je poudaril, da imajo v podjetju svetovalno funkcijo pri odločanju o oglaševanju, vendar je končna odločitev naročnika.
1. marec 2024

»Nikoli pa z mano ni nihče od teh ljudi govoril o medijskem zakupu.«

Razpet je zatrdil, da ni imel nobenih pogovorov o medijskem zakupu z omenjenimi predsedniki uprav.
28. februar 2024
28. februar 2024

»In ti so bili, niso bili preseženi, ko gre za stroškovno stran.«

Sršen je odgovoril na vprašanje o izvršenih ciljih glede oglaševalskega proračuna.
28. februar 2024

»Uprava kot kolektivni organ je določila zgolj letni znesek.«

Vonta je pojasnila, kako so bile določene odločitve o oglaševalskem proračunu.