»Mislim, da bo ljudem všeč, da bodo lahko šli naokoli in dobili občutek, kako deluje celotna hiša. Okrasje, ki je bilo tam, smo ohranili ali vrnili. To nam daje še 15 sob zgoraj, da pokažemo zbirko.«
»Razstava je posvečena temu, da pokažemo, koliko ljudi različnih strok včasih sodeluje pri ohranjanju predmeta, ki je zgodovinsko pomemben in govori svojo zgodbo.«
»Gre za 5000 let star predmet, ki je v tisočletjih pod zemljo spremenil materialno sestavo in postal moker les. Propad bi povzročilo sušenje, zato smo ga hranili v vodi, dokler se nismo odločili za ustrezen konservatorski postopek.«
»Sodelujemo z ljudmi, s katerimi nas povezuje skupen cilj – ohranjati fizični obstoj predmetov. Zavedamo se, da je propadanje naraven proces, a ga na muzejskih predmetih poskušamo zaustavljati, kolikor je to mogoče.«
»Radi bi vrnili človeške ostanke iz kolonialnih kontekstov, če so znane ustrezne države in družbe izvora ter želijo njihovo vrnitev.«
»In seveda to velja tudi za grobne pridatke, če imamo opravka z nezakonitim kontekstom, kot je na primer skrivna odstranitev.«
»Veseli me, da tako dobro poteka sodelovanje s predstavniki Urada zvezne vlade Havajev za restitucijo.«
»Se dobro zaveda vseh ovir, povezanih z vodenjem 'štirih zelo prepoznavnih muzejev v štirih prepoznavnih stavbah v štirih zelo dinamičnih mestih'.«
»V svetu umetnosti kredibilnost in bo znala pritegniti ter obdržati izjemne kustose in druge nadarjene strokovnjake.«
»Izkazalo se je, da tovrstno sodelovanje ne deluje in da je za uspešno delovanje in upravljanje nujno, da so zaposleni tam, kjer se tudi organizira njihovo delo.«
»Muzejev ne želimo spremeniti v neke zabaviščne parke, temveč previdno pristopamo k naši kulturni dediščini in jo želimo ohranjati.«
»Muzeji morajo pripovedovati številne zgodbe in obiskovalca ne smejo prepuščati samega sebi s predpostavko, da je sam odgovoren za razumevanje del. Takšen pristop je napačen.«
»Star tip muzeja, kjer so kazali samo objekte in nič drugega, včasih celo brez napisov, saj so obiskovalci dela poznali iz šole, ne deluje, saj te družbe ni več. Ne moremo voditi muzejev za družbo, ki je ni več.«