»Treba je stvari najprej razstaviti, če jih želimo sestaviti.«
»Na koncu se mi je zdel to največji doprinos.«
»V monografiji so predstavljeni vsi znanstveni in strokovni podatki.«
»Cilj projekta ni le širjenje znanje in vedenje znotraj stroke.«
»Spoštujem oba umetnika, ker sta tako zelo razmišljala kaj in kako vnašati, v vsej raznolikosti materialov, v svoje umetnine.«
»Morda je bil to eden od razlogov, zares jih bilo veliko.«
»Celoten projekt je zelo interdisciplinaren, vse je zelo prepleteno.«
»Restavriranje je nujno zlo.«
»Treba stvari najprej razstaviti, če jih želimo sestaviti.«
»Preventivna konzervacija je vsekakor najpomembnejši člen v varstvu vsakega umetniškega dela.«
»Morda se zdi ta cilj ambiciozen, ampak verjamem, da je vsak, ki je obiskal razstavo, vsaj malce spremenil svoj pogled.«
»Spoštujem oba umetnika, ker sta tako zelo razmišljala kaj in kako vnašati.«
»Delo v muzeju je zelo dinamično.«
»Na koncu pa vse zastavili zelo široko, da bi nagovorili čim več ciljnih skupin.«
»Cilj projekta ni le širjenje znanje in vedenje znotraj stroke, ampak ozaveščati in izobraziti tudi širšo javnost.«
»Je dala svojega deda kot svinjo iz hleva izvleči in ubiti.«
»Ženske 'niso bile kaznovane le za kaznivo dejanje, ki so ga storile, temveč tudi zato, da so to storile kot ženske, ki bi morale ohranjati podrejenost in odvisnost od moških'.«
»Mateja Ratej ne piše kronologije, ona piše zgodbe, ki si prizadevajo v sicer brezciljno kronologijo vnesti občutek perspektive in smisla.«
»Prepričani smo, da bodo tako gledališki ustvarjalci kot gledalci ob naši razstavi začutili energijo in magijo uprizoritev, predvsem pa bodo ob njej lahko obudili spomine na lastna gledališka doživetja.«
»Že v zgodnjih 80. letih, pa tudi pozneje, se mi je zdelo, da bi bilo fino videti gledališče skozi občutljivo fotografovo oko.«
»Zdi se, da Elba na steklu prebira strani pokrajine. Ali kdo ve. Nemara vsi mislijo na poletno vilo, malice na Polju javorjev, na tisto popoldne, ko smo postavili kamen na kamen, da bi označili stezo, pa ju naslednjega dne ni bilo; zdi se nam zelo v redu; mislim na rdečo knjižnico in njeno lestev, s katero dosežeš višje police s knjigami, za katere ni razloga, da bi jih brali mi, majhni.«
»Z obema nogama trdno stoji v 21. stoletju. Ne obremenjuje se z nobeno modno umetnostno dogmo, je samouk v najboljšem pomenu besede, s prirojenim občutkom za lepo.«
»Prevladujoči koncept Gaberijevega kiparskega ustvarjanja je obravnava ženske kot telesne, idejne in simbolične forme. Ta se, kot je zanj značilno, odvija v krogu dveh virov navdiha, bibličnega in mitološkega.«
»Monografije eno posebno prednost – tako velike retrospektive, kot jo lahko vidimo skozi eno monografijo, ne more pripraviti nobena galerija na svetu.«
»Ob prvem srečanju s slikarstvom Andreja Jemca – in od takrat je minilo že več kot pol stoletja – mi je ostala v spominu intenziteta gestualnosti, osvobojena v kadru močnega svetlobnega žarčenja.«
»Jemca niso občudovali samo slikarji in pesniki, ampak je v interpretacijah njegovih del ničkolikokrat omenjeno, kako so muzikalna.«
»Termometre, ventile, okvirje, luči. Celo lučke dvigala, komandno ploščo, tam je kos ograje.«
»Zbrali smo številne sodelavce, ki so vsak iz svojega zornega kota predstavili svoje dotikanje Rexa. Svojo vez s to zgodbo.«
»Predvsem so zanimive zgodbe, spomini na to ladjo. Čas največjega blišča je vezan na Genovo, ne na naše območje.«