»da so pota umetnosti nepredvidljiva in da so prave umetnine unikati; ni jih mogoče stlačiti v ideološko enoznačno opredeljena poglavja«
»Razstavo degenerirane umetnosti v Berlinu je 5. marca 1938 opisal kot demagoški sejem s klobaso in pivom, predstavitev arhitekture tretjega rajha pa kot bedno«
»Umetnik je ustvarjal v težkih časih, v medvojnem obdobju ter letih po drugi svetovni vojni. Družbena klima v marsičem ni bila pozitivno nastrojena, a njegova dela nas pogosto presenetijo z veseljem, ki ga začutimo ali prepoznamo na slikah.«
»Ko je slikar upodabljal svoje modele je spretno uporabil barvo, ki je gradila sliko in figuro. Barva je bila za Kosa bistvenega pomena in je zanj v slikarskem jeziku predstavljala svojevrstno igro.«
»Predvsem pa je slikar na ta način ustvarjal (impresionistični) vtis, ki se na določeni razdalji sintetizira v očesu in ustvarja čudovito podobo. Njegove figure so zato žive, polne dinamike in umetniškega zanosa.«
»V tem obdobju umetnik sprva ustvarja v mejah novega realizma in niza prizore svojega ateljeja z dekorativno, skoraj matissovsko noto. V neki točki pa se izolira in pod vplivi abstraktne umetnosti radikalno preoblikuje svoj izraz.«
»Izbrali smo najboljše iz aktualne produkcije, znotraj črno-belega. Imamo zelo dober in raznolik izbor s pestrim naborom različnih likovnih nagovorov.«
»Ponosni smo, da nam je iz državnih, zasebnih in mednarodnih zbirk uspelo zbrati dela za predstavitev, pri čemer nismo odstopali od letošnje teme.«
»Nagrade sem zelo vesel, saj so jo v preteklosti dobili umetniki, ki jih zelo cenim, zato se s spoštovanjem in veseljem postavljam v to vrsto.«
»Dejstvo, da sem stala na ozemlju, kjer so pred davnimi časi živeli ljudje, ki so ustvarili 'slike' v kamnu, je bil začetni navdih za to serijo slik, ki so ustvarjene v spomin na to neznano ljudstvo in njihove umetnine v kamnu.«
»V prvih nekaj slikah sem 'kopirala' avtentične originale in barvno shemo prilagajala izvirnikom v kamnu ter sledila naslovom, ki so jih kamnitim skulpturam dali arheologi. V zadnjih nekaj slikah sem začela opuščati kopiranje in sem avtentičnim podobam začela dodajati lastne linije, ki so bolj kaligrafskega značaja.«
»Njene slike so vsekakor zaznamovane z žensko občutljivostjo in še nekaj je mogoče takoj razpoznati: med tolikimi različnimi elementi je slikarki uspelo najti notranjo usklajenost in s tem tudi vizualno harmonijo.«
»Z izrazito jasnostjo in likovnimi elementi, ki jih je razpoznala v njej, je umetnica v akvarelih, ki jih predstavljajo različice otokov in otočja, popolnoma osvobojena akademsko začrtanih likovnih principov, z jasno, konstruktivno črtno risbo ubrala pot k stilizaciji v ploskovno abstrahiranje.«