»Zgodbe, ki jih tako vneto iščemo v vsaki stvari, so projekcija tega, kar želimo in po čemer hrepenimo, zato isto zgodbo razume vsak po svoje in jo tudi vsak na svoj način podoživlja.«
»Dovzeten za alternativne spremembe, njegova dela so sledila toku sodobnega časa, veliko energije pa je posvetil raziskovanju op-arta in barvnemu slikanju, ker mu je le-to predstavljalo življenje, čustva in odnos do sočloveka.«
»Ta je bila v nekem obdobju razvoja jugoslovanske umetnosti velik izziv. Umetniki, ki so se ukvarjali s tem, so naleteli na številne ovire in abstrakcijo so obravnavali na različne načine. V tem smislu je Kregar poseben.«
»Je umetnik, ki je sodoben v svojem času. Slika trenutek, ki ga mora registrirati ne le zaradi svoje lastne poetične vsebine, ampak zato, ker komentira tudi širšo družbeno in svetovno dogajanje.«
»Zavezana grafiki kot svojemu osnovnemu horizontu pogosto izraža neposredno refleksijo življenja v njegovih omejitvah, krhkosti, napakah, v njegovem podzavestnem in zavestnem. Razpeta je med navdušenjem nad življenjem in potrebo, da ga formalno zgosti v določeni presežni vizualni izkušnji, ki bo njegov smisel še jasneje in odločneje artikuliral.«
»Skozi natančne premisleke in številne skicirke ter črtne izraze vstopa v slikarsko polje v navidezno brezbrižni in hudomušni maniri, z živahno paleto barv, vendar s poznavanjem zgodovine umetnosti in ambivalentne sporočilnosti. Te se ponekod zlahka razkrijejo gledalcu, drugje pa zahtevajo od njega več dovzetnosti in razmisleka.«
»Nismo nit poznali niti o njih govorili, ker je bila politika časopisja v slovenskem jeziku takšna, da so prostore, ki so tedaj prirejali razstave, razumeli povezane z bolj avstrijsko ali celo nemško čutečo stranjo, in jih niso pokrivali.«
»Velik format – z njim je križ. Platno je najprej treba napeti, nato preparirati, potem pa imaš še skrb, da bo tvoja koncentracija zdržala ne le eno uro, ampak cel teden, mesec. To je tako, kot bi pisal roman, medtem ko je risba bolj podobna pesmi.«
»Janez Bernik je bil eden prvih slovenskih informelistov. Iz tradicionalnega slovenskega figuralnega modernizma je prestopil v abstrakcijo, s katero je nastopal v velikih reprezentančnih razstavah, ki so krožile od Evrope do Severne Amerike.«
»Podobe lovstva, ki v umetnikovem opusu pogosto nastopajo kot domača alegorija različnih oblasti, razmerij moči in njihove zlorabe, se v novi seriji prelevijo v dejanske podobe 'tehničnih ovir', usodnih brodolomov in ponesrečenih poskusov prečkanja Sredozemlja.«
»Resnično ozadje vsega tega Kregarjevega 'iskanja' ni prekipevajoč in v vse strani kompliciran temperament, ki bi bil poln problematike in napetosti našega časa, temveč je ravno nasprotje vsega tega: puščoba, praznost in dolgčas, ki si namesto skromnega umetniškega zadoščenja, kakršnega mu upodabljanje življenja in stvari brez strasti ne more nuditi, išče nadomestila v artističnih novotarijah, trikih in modnih fintah.«
»Implementacija fotografij in likovnih elementov v umetniški proces poteka v več korakih. Izhajajoč iz opazovanja pojavov, že dojemanja njihove abstraktne estetske vsebine, Hummitzsch kot osnovno likovno orodje uporablja kamero.«
»Svetloba in senca, prosojnost in gostota, mehkoba in ostrina so skrbno zloženi med seboj in spravljeni v živahen odnos, iz katerega izhaja že nekaj konstruktivistične kompleksnosti.«