»Vsaka njihova vaja postala 'vznemirljiv gledališki dogodek, poln iskrivih besedoiger, zavzetih razmišljanj o aktuanem globalnem trenutku, modrih namigov, kaj bi se dalo v tem smislu storiti, če ne gre drugače, pa z glasbo in besedo.'«
»Vsi, ki tukaj sedijo, so imeli možnost slišati koncert v živo sredi prekrasnega opoldneva in mislim, da to daje posebno noto središču, ki je že samo po sebi zelo lepo, predvsem pa mislim, da spodbudi dobro počutje in dobro voljo.«
»delila s Sebastianom Breitom, ki je nedvomno eden najboljših oboistov ta čas, prvi oboist Dunajskih filharmonikov in izjemen interpret prav Mozartovega koncerta za oboo.«
»Mit, ki ga je med širšo javnostjo podkrepil tudi sloviti film Amadeus, je povzročil škodo. V resnici je bil zelo ugleden skladatelj, tudi učitelj številnim, recimo Beethovnu, Hummlu, tudi Schubertu, Mozartu in Süssmayrju.«
»Promotorji orkestrov, s katerimi sem v tem obdobju sodelovala, so me prišli pogledat na enega od koncertov, me spoznat tudi osebno in potem je sledil pogovor o konkretnih možnostih in programih.«
»Otroci in mladostniki, ki bodo letošnji soustvarjalci tega, bodo skozi glasbo, igranje v orkestru, petje v zboru in skozi dialog izražali svoje misli o družbeni pravičnosti, kako se rešujejo konflikti na vseh ravneh, svojih željah in viziji za prihodnost.«
»Alarm H2SO4, Negotovi štirje letni časi Vivaldija z rabo umetne inteligence, koncerti kot del kampanje Samo1planet, Music for the future in podobni so naše orodje, skozi katere se mlad človek nauči uporabiti svoj glas in se ga predvsem zavedati.«
»Vadimo kot nori. Sinoči smo pripravljali vizualni del koncerta. Zabavno je vaditi za nastop, a obenem je to zelo stresno, saj mora biti pripravljeno prav vse. A to počnem že nekaj časa, zato sem tega vajena.«