»Javni prevoz tukaj je odličen, vendar se mu je zaradi covida bolje izogniti.«
»Za čas korone lahko pošteno rečemo, da se je število vozil, starejših od 15 let, povečalo v primerjavi s prejšnjimi leti.«
»Individualna mobilnosti med pandemijo postala pomembnejša za kupce.«
»Rabljeni avtomobili naj bi izgubljali ceno. Vendar če zdaj preverim knjižno vrednost rabljenega avtomobila, je ta višja kot na začetku meseca. Tega še nisem videl nikoli prej.«
»Newyorčane pozval, naj ne kupujejo avtomobilov, 'ker predstavljajo preteklost'.«
»Ker gre za okoljski davek, bi smeli pričakovati, da bodo ta denar raje uporabili za razvoj v Sloveniji izrazito podhranjenega javnega prevoza, ne pa da se spodbuja nakupovanje novih avtomobilov.«
»Glede na to, da je povprečna starost avtomobilov na slovenskih cestah več kot 10 let, se je treba zavedati, da bodo danes kupljeni avtomobili na naših cestah tudi še po letu 2030...«
»Prometna politika bi morala imeti jasno usmeritev ‒ zmanjšanje osebnega prometa in prehod na skupinski prevoz...«
»Če k temu prištejemo še skoraj 30-milijonsko luknjo v proračunu, novi zakon o davku na motorna vozila ne pomeni prav velike spodbude za našo prihodnost.«
»Zaprtje javnega prometa je bila ocena stroke in kot pristojen minister moram prisluhniti stroki, kaj je potrebno in kaj ni potrebno.«
»Obračam se na delodajalce, da naj na ministrstvo sporočijo, kje želijo imeti odprte linije, kdaj in kako.«
»Vlada ne bo pustila nikogar na cedilu, ko zagotavlja prevoz delavcev na delovno mesto. To smo zagotovili v preteklosti in bomo tudi v prihodnosti.«
»Moja naloga je, da zagotovim, da delavci pridejo na delovno mesto. Naša naloga ni, da presojamo, kaj je mnenje stroke, ampak da stroki zaupamo.«
»Pri javnem prometu vem, da v nekaterih državah do tega niso prišli, pri nas pa smo prišli in moja naloga je, da pomagam stroki pri izboljšanju razmer.«
»Za vse uporabnike seveda veljajo vsa priporočila in sprejeti odloki.«
»Od pristojnih institucij do danes nismo prejeli nobenih navodil ali priporočil.«
»Verjamemo, da so naši uporabniki družbeno odgovorni in sledijo vsem aktualnim priporočilom NIJZ-ja in odlokom, ki so sprejeti s strani države.«
»Potem ko smo v prvem valu zaustavili storitev, smo opazili, da so se številne ponudbe prevozov preselile v Facebookove skupine.«
»Treba se je zavedati, da odgovornost glede nošenja mask nosi vsak posameznik sam.«
»Menimo, da bi morale nadzor nad neuporabo zaščitnih mask izvajati za to pristojne službe oziroma inšpektorat.«
»Seveda pa priporočamo, da potniki vseeno upoštevajo varnostno razdaljo.«
»Uslužbenci ne morejo biti policisti.«
»Vse je bolj ali manj javnosti znano in je že dolgo pričakovano.«
»Javnega prometa ni več, ostali bodo taksiji, samo nujne vožnje.«
»Še enkrat bi apeliral na državljanke in državljane, da ne hodijo po nepotrebnem v trgovine, da ne povzročajo dodatnih vrst, da ne kupujejo stvari, ki jim bodo potem propadale.«
»Nujno je, da za živilske trgovine sprejmemo enoten protokol, saj nam nobena samoizolacija in zapiranje vse povprek ne bosta pomagala, če se bodo ljudje množično in nekontrolirano zbirali in gnetli v prodajalnah.«
»V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
»Na slovenskem podeželju, npr. na Rakitni ali v Cerknici, se ljudje že vrsto let vozijo z avti – prvič zato, ker je prometa tam zelo malo, drugič zato, ker dvomim, da jim bo država v kratkem zagotovila učinkovit javni prevoz.«
»Številke so šokantne, nekateri delajo tudi po tri dni v tednu za osebno mobilnost.«
»Dolgo več ne, saj se vam ne bo izplačalo. V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«