»Kdaj je to preveč? Strinjam se z oceno, da je to takrat, ko ne opravljaš več svojih dolžnosti, domače naloge, zanemarjaš prijatelje, se odrekaš družbi ... To je preveč.«
»Zdi se mi ključnega pomena, da javna televizija v tem času skrbi za otroke, da jim ponudi kakovosten program, s katerim se ves čas učijo in urijo svoje možgane, obenem pa se vsaj za delček dneva razbremenijo svojih skrbi.«
»Pomembno je, da se v teh časih zavedamo, da smo vsi, vključno z otroki, negotovi. Otroke skrbi, kaj bo z njihovim poukom, kako naj se učijo sami doma, kako naj preživljajo dneve ... Prav je, da se o teh občutkih pogovarjamo, da jih zaupamo nekomu, ki nas razume, nekomu, ki nas lahko potolaži in opolnomoči.«
»Dogajanja zadnjih dni nam sporočajo, da je internet postal kritična infrastruktura. Na Arnesu vlagamo največje napore, da vsem zagotovimo kar najboljše delovanje storitev.«
»Lahko ostanemo na okopih in skušamo utrjevati svoje položaje. A s takim pristopom za razvoj znanosti in pridobivanje znanja mladih ne naredimo popolnoma nič.«
»Visokošolski bibliotekarji nimamo možnosti napredovanja po nazivih, kot je to omogočeno bibliotekarjem v kulturi in drugih sferah šolstva.«
»Poklic čistilke je tako razvrednoten in ponižan, k temu pa dodatno pripomore dejstvo, da mnoge čistilke delo opravljajo prek zunanjih izvajalcev.«
»Kakšna vzgoja je to, da se otroke že od malih nog uči, da so nekateri poklici nevidni, manjvredni. Čistilke so nevidne, kuharice so nevidne.«
»Z uporabo obeh imajo dijaki priložnost, da se usedejo na invalidski voziček in gredo po poligonu, tako da tudi sami iz prve roke dobijo občutek, kako je, če si gibalno oviran in na vozičku.«
»Sprašujte, sprašujte, sprašujte. Ne na informativnih dnevih samo poslušati, ampak si že vnaprej pripravite kakšno vprašanje, če vas kaj zanima.«