»Po razpadu Jugoslavije je bil Pevec med prvimi režiserji, ki so posneli celovečerni film in nedvomno je bil eden izmed avtorjev, ki so odpirali pot k ponovnemu rojstvu kinematografije v njegovi državi.«
»Pevec vse svoje junake, ne glede na skrajne situacije ali dokončne izbire, sili v iskanje rešitve, neke srednje poti, sprejemljivega kompromisa. Toda nostalgija in spomini na svet, ki ga ni več, so močnejši.«
»Odličen scenarij, lepa pripoved, ki daje misliti, brez nepotrebnega moraliziranja. Odlična kombinacija med lokalnimi ljudmi in njihovim znanjem ter znanstvenim pristopom. Ustvarjalcem je uspelo najti odličen primer za vsesplošne težave človeštva. Film daje gledalcu ob koncu občutek, da je v Mongoliji že bil.«
»Kratek, vendar intenziven prizor, ki gledalčev pogled ujame preko globokih pogledov, znotraj konfliktnega odnosa z očetom, ki doseže prepričljiv vrhunec, v tišini zlorab, ki se velikokrat utopijo v morju.«
»Ta sanjavi film se osredotoča na surovine, ki so človeštvo privedle do tega trenutka v zgodovini – in bodo v tišini pričale o naši prihodnosti.«
»Med raziskovanjem v Porurju sem naletela na razsežnost doživete izkušnje in utelešenega znanja, za katero sem menila, da bi lahko zagotovila svež pogled na sedanje razprave o podnebnih spremembah, ki so lahko precej ozke, specifične ali črno-bele.«
»Cannes je bil zame kot cinefilko vedno vrhunec univerzalnega filmskega jezika. Biti na mestu ranljivosti, v temni kinodvorani, polni neznancev, in gledati popolnoma nov film je moj najljubši kraj. Osupla, navdušena in ponižna sem, da bom lahko predsednica žirije filmskega festivala v Cannesu. Komaj čakam, da vidim, kakšna potovanja čakajo vse nas.«
»Avtorsko poetiko letošnjih filmov zaznamuje hibridni film kot metoda križanja igranega in dokumentarnega, predvsem v domeni različnih medijskih formatov: dokumentarne fotografije, videozapisov s spleta, dokumentiranih situacij in izpovedi.«
»Zaznati je tudi navdih iz zgodovine svetovne in domače kinematografije, v novih delih pa tudi sklicevanje na lastno biografijo in ustvarjanje avtorjev.«
»Režiserju uspe v tem zelo osebnem poklonu premagati žalost ob izgubi bližnjega prijatelja in sodelavca in jo usmeriti v filmsko raziskovanje moči in krhkosti človeškega obstoja.«