»Kot so poudarili v Kinodvoru, so tudi izjemna igra Harryja Deana Stantona in Nastassje Kinski, mojstrski scenarij Sama Sheparda in nepozabna glasba Rya Cooderja prispevali, da film ni le dosegel kultnega statusa, temveč prav tako ohranil svojo privlačnost tudi 40 let po nastanku.«
»Upam, da bodo pozabili na razne kategorije in mnenja; da bodo za seboj pustili vse predsodke o tem, kaj umetnost je ali kaj lahko doseže; in da se bodo preprosto prepustili dih jemajočemu razponu tega velikega nemškega romantika, pesnika, misleca in vizionarja.«
»Vizualna poezija, ki prefinjeno uporablja tehniko cut-out animacije, nas popelje v misli glavne junakinje, ki poskuša pobegniti iz najtemnejših delov svojega uma. Močan prvi profesionalni film nas je prepričal s popolno kombinacijo slike, zvoka in pripovedi.«
»Gre za zelo osebno pripoved o prijateljstvu, intimnosti in težki bolezni, ki je žirijo prepričala s svežim in brezkompromisnim filmskim pristopom. Iskren in očarljiv portret, ki se ne boji prikazati tako lepih kot tudi grdih plati življenja.«
»Ko stavek vedno znova ponavljamo, izgubi svoj pomen, in z naraščajočo napetostjo začnemo dvomiti o njegovi resničnosti. Nad portretirano družino se razprostira težak oblak – ali gre za dogovorjeno poroko? Ali je vpleteno družinsko nasilje? Vse te možnosti brutalno prekine prihod vojne na kosovsko podeželje.«
»Kot mnogi nori geniji tudi Boštjan Čadež živi po svojih kreativnih merilih. Umetnost, glasba, robotika. Njegovi možgani lahko zmagajo nad vsem – razen morda nad nagnjenostjo k samodestrukciji in zakoreninjenostjo njegove svetovno znane videoigre Line Rider, ki jo pomni generacija.«