»Filma nisem želel pogledati pred tem, tako da sem danes res užival. V spominu mi bo ostalo tudi sodelovanje s tako povezano in delujočo ekipo, v največje veselje je delati s takimi ljudmi.«
»Mojstrska montaža arhivov uporablja podobe prič, 'katerih delo nenehno nasprotuje tistim na oblasti, ki bi želeli, da nimamo spomina'. Ta spomin je spomin na utopije in njihov konec, na konec stoletja ideologij. Lirična in melanholična kronika neuspeha je razmislek o sodobnem svetu.«
»Kot igralec vedno govorim o 'drugem scenariju', ki vedno obstaja, pa naj gre za filmsko ali za gledališko vlogo.«
»Ogromno pomeni, da smo prišli v ožji izbor, nominacija za oskarja bi bila na tej točki čisti bonus – ampak nikoli ne veš, morda se pa res zgodi.«
»Strah nas je čustev, ampak to je Slovence vedno, v času korone pa nas je strah še bolj. Navadili smo se na strah in na neobčutljivost. Danes nas trupla na naših mejah več ne ganejo. To se ne bi smelo zgoditi.«
»Glede na to, kako malo se država briga za slovenski film, dosega slovenski film kljub vsemu v tujini velike uspehe. Na leto naredimo nekaj filmov, in to so res neverjetno dobri filmi. Država pa nič.«
»To, da je bil film na televiziji, pomeni, da v 45 letih od Francove smrti še nihče – niti ministrstvo za kulturo – ni sklenil, da bi bilo treba pregledati, kaj vse je bilo cenzurirano, in popraviti situacijo.«
»Rečemo lahko, da so James Baldwin, Ernest Hemingway in Frank Capra prav tako žrtve diktature – njihova dela so cenzurirali in nobena demokratična španska vlada ni popravila narejene škode.«
»To je vprašanje etike, saj so dela pisateljev spreminjali brez njihovega privoljenja, in v večini primerov se niti ne zavedajo, kaj jim je bilo narejeno.«