»Dijaki se zavedamo resnosti situacije in zmožnosti zdravstvenih kapacitet ter pomembnosti delovanja ostalih panog, predvsem gospodarstva, a se nam zdi, da se izobraževanja trenutno ne ceni dovolj in da smo srednješolci ponovno v slabšem položaju.«
»Preiskujemo gozdove in sosednje vasi, v stik prihajamo tudi s starši, od katerih želimo izvedeti več podatkov o njihovih otrocih. Državne varnostne sile so obkolile kraj, kjer se nahajajo ugrabljeni, ki jih bodo po njegovih besedah 'kmalu rešili'.«
»Šestošolcem, devetošolcem in dijakom zaključnih letnikov na srednjih šolah je treba povedati, da tako nacionalno preverjanje znanja kot matura oziroma zaključni izpiti bodo.«
»Virus ni prizadel samo javnega življenja, ampak tudi izobraževanje. Situacija je nova tudi za profesorje, zato pozivam dijake, naj profesorjem pomagajo, če imajo ideje, kako izboljšati pouk. Samo s skupnimi močmi lahko naredimo izobraževanje primerljivo.«
»Naši državljani in turisti kupijo vinjeto, zato je prav, da imajo v času, ko se vozijo na dopuste, pretočne ceste, na katerih ni zastojev zaradi obnovitvenih del.«
»V določenih razredih sem zaznala neke vrste zadržanost, ni bilo živahnosti, kakršne smo vajeni. Učenci so zelo pozorno poslušali in se le tu in tam nasmehnili. Ni pa bilo običajnega veselja.«
»Če bi se bile naše fakultete pripravljene in sposobne tako hitro organizirati in narediti sprejemne izpite, da bi mi opustili maturo, bi bilo to idealno.«
»Predvsem se nam zdita skrb vzbujajoče podcenjevanje trenutne pandemije s strani pristojnih organov in njihov odnos do maturantov, katerih mnenje je bilo do zdaj preslišano ali narobe interpretirano.«