»Po njegovi zdajšnji oceni bo prepoved TikToka okrepila podjetje Meta, lastnika omrežij Facebook in Instagram, ki ga je označil za 'sovražnika ljudstva'.«
»Taka ocena je potrebna za preprečevanje morebitnih tveganj za uveljavljanje temeljne pravice do telesnega in duševnega zdravja osebe, spoštovanje otrokovih pravic in njen vpliv na procese radikalizacije.«
»Ukrepi TikToka za zmanjšanje teh tveganj, zlasti orodja za preverjanje starosti, morda niso razumni, sorazmerni in učinkoviti.«
»Ne čakamo, da bi naši evropski podatkovni centri začeli delovati. Pred časom smo že začeli privzeto shranjevati osebne podatke naših uporabnikov iz Evrope v posebnem varnem območju, znanem kot evropska enklava, ki začasno gostuje v ZDA.«
»Kot neodvisni ponudnik varnosti bo skupina NCC spremljala podatke, ki prihajajo v varno okolje in iz njega, da bi neodvisno preverila, ali lahko samo zaposleni z dovoljenjem dostopajo do omejenih vrst podatkov.«
»Ne moremo dovoliti, da na ulice Združenega kraljestva pride brezvladje, kot ga vidimo v nekaterih ameriških mestih.«
»Bi širša prepoved pomenila nadaljevanje prizadevanj za zaščito prebivalcev Montane pred nadzorom kitajske komunistične stranke.«
»Niti podjetja niti posamezniki iz drugih držav niso bili nikoli prisiljeni v posredovanje podatkov ali informacij.«
»Ameriška administracija ni predložila nobenih dejanskih dokazov, da TikTok ogroža nacionalno varnost ZDA. Namesto tega se ponavljajo neutemeljene obtožbe, na podjetje pa se izvaja neprimeren pritisk.«
»Varnost občutljivih vladnih informacij mora biti na prvem mestu, zato danes prepovedujemo to aplikacijo na vladnih napravah. Uporabo drugih aplikacij za pridobivanje podatkov bomo še naprej preverjali.«
»Ta odločitev je bila sprejeta na podlagi analize naših strokovnjakov in po razpravi z našimi kolegi v vladi in na mednarodni ravni.«
»Če je cilj zaščita državne varnosti, umik ne bi rešil problema. Sprememba lastništva ne bi uvedla novih omejitev za pretok podatkov ali dostop do njih.«
»Okolje, ki mu je z Greto Thumberg na čelu še kako naklonjena generacija Z ali zumerčkov, s svojo neukrotljivostjo kravžljajo lase oglaševalcev zadnjih deset let.«