»Adam McKay je od nekdaj preroško izbral pravi trenutek, ko gre za ustvarjanje inteligentnih, aktualnih in subverzivnih filmov, ki nastavljajo zrcalo naši kulturi.«
»Morda bodo večji poznavalci glasbe pomanjkljivosti našli tudi tukaj, a za vse, ki smo v poznavanju džeza zgolj laiki, The Eddy predstavlja predvsem harmonično združitev melodije in zgodbe, kakršne v 'glasbenih' filmih ne boste našli skoraj nikoli.«
»Podatki za storitve 'pretočnega prometa' vključujejo tudi registracije za brezplačno preizkusno obdobje.«
»Covid-19 vpliva po vsem svetu, daleč zunaj kulturnega sektorja – vendar je naša odgovornost, da svoj sektor kar najbolje vzdržujemo, da bodo umetniki in organizacije še naprej lahko negovali domišljijo o ljudeh po vsej državi, tako v času krize kot v obdobju okrevanja.«
»Nihče od nas ne more upati, da bo to nevihto prebrodil sam, toda sodelovanjem v partnerstvu verjamem, da bomo lahko postali močnejši, z idejami, ki jih bomo delili, novimi načini dela in novimi odnosi, ki se bodo vzpostavili na lokalni, nacionalni in celo mednarodni ravni.«
»V svoji karieri sem sodelovala z vsemi uspešnejšimi filmskimi studii, a lahko rečem, da nobeden ni imel tako široke in kulturno raznovrstne produkcije kot Netflix. In to cenim. Razumeli so, da se produkcijska hiša globalnih razsežnosti ne more ustvariti, ne da bi gojila lokalne talente v posameznih državah in da bi njihovim glasovom omogočila, da so slišani.«
»Sophia Loren je ena izmed najpomembnejših in najbolj cenjenih igralk na svetu. V čast nam je sodelovati z njo, Edoardom in s širšo ekipo, ki je svoj film vključila v družino Netflixa. Življenje pred seboj je lepa zgodba, ki bo, tako kot Sofia, očarala občinstvo v Italiji in po svetu.«
»Uvedba pravice do plačila nadomestila igralcem za dajanje na voljo na zahtevo v slovensko nacionalno zakonodajo pa lahko to obveznost ne samo izpolni, temveč primanjkljaj v plačilu nadomestila igralcem celo odpravi.«
»Medtem ko internetni AV trgi očitno prosperirajo, je izključna pravica dajanja na voljo javnosti na zahtevo, ki je bila igralcem dodeljena v skladu z direktivo EU o avtorskih pravicah iz leta 2001, minimalno spremenila gospodarski položaj igralcev.«