»Ana Mrovlje s tem opozarjajo na pretečo odsotnost tega, kar posnemajo, in na dogodek, ki je že minil in za katerim so ostale zgolj sintetične sledi, odporne proti minevanju časa. Razstava je statična in singularna, a polna potencialnosti, ki prežemajo prostor s sovpadajočimi fikcijami.«
»Lepo, a ne brez možnosti konflikta. V prvi vrsti za umetnico, ki se, ne da bi se z vprašanjem naročila soočila prvič, spet vpraša, kaj tako delo zares pomeni in kako k njemu pristopiti. Po svoje, seveda.«
»Tokrat naj bi bilo prvič, da Prado načenja vprašanje umetnic v 19. stoletju, a to počne s seksističnega stališča.«
»Z novo tehnologijo, izumom video kamer, so imele umetnice konec 60. let lažji dostop do novega umetniškega polja, ki še ni bil zaseden s strani moških.«
»S to razstavo dovolim sebi in drugim da vstopajo v moje 'predale', in morda spodbudim gledalca, da vstopa v svoje.«
»Mladi umetniki in umetnice, soočeni s koncem sveta, tako ne morejo več ustvarjati umetniških del, ki bi spremenila svet, ampak ustvarjajo dela, ki bi, vsaj njim, osmislila svet, ki je pri koncu.«
»Odkar sem začela fotografirati, se ukvarjam s pojmom smrti.«
»Če se je s tem mislilo na označevanje posameznih umetnikov in umetnic ob njihovih eksponatih s pridevniki, ki so bili zapisani kot prvo občutje za njihov umetniški izraz, ki pa so bili že dan po otvoritvi odstranjeni, da ne bi koga zavajali...«
»Rad bi načel debato o tem, kako v muzeju predstavljamo umetnice 19. stoletja.«
»Odločitev za razstavo, osredinjeno na risbe, je prišla ob ugotovitvi, kakšno tehtnost ima ta del njenega opusa, saj prikazuje umetnico najvišje celovitosti in aktualnosti. To bo odlična uvodna predstavitev umetnice v tem delu sveta, ki je tako blizu njenemu rodnemu kraju.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju