»Gre za odlično šolo, kjer si vsi prizadevajo za kakovosten pouk, da bo znanje učencev poglobljeno, trajno in uporabno. Spodbujajo razvoj vrednot, kot so spoštovanje, sodelovanje, samostojnost, odgovornost, znanje in kritično mišljenje ter ustvarjalnost. Med učenci, delavci šole in starši vladajo enakovredni in spoštljivi odnosi. Kot pravijo, ni nujno, da je vsak njihov učenec odličnjak, vsi skupaj pa se trudijo, da bo vsak postal odličen človek.«
»Nedopustno je, da mora šola sama iskati partnersko šolo, ki bo takega učenca sprejela, in če vemo, da gre za hudo poseben primer, je nesmiselno razmišljati o tem, da bi se dal na drugo navadno šolo.«
»Učitelji, predavatelji in ravnatelji izumljate načine, da bi imeli učenci in študentje, čeprav ne morete do njih, radi šolo in znanje.«
»Znanje slovenščine pri današnjih učencih je dobro.«
»Glede na to, da je šola že organizem in se učenci prostovoljno vpisujejo v te sklope, je težko zagotavljati tretjinsko prisotnost na vsakem od teh treh sklopov.«
»Rezultati o povprečnih dosežkih učencev 6. in 9. razreda pri NPZ-ju so pokazali, da so razlike bistveno večje med dosežki učencev iste šole kot med dosežki učencev različnih šol.«
»Udeležba na tekmovanjih pri učencih in dijakih namreč spodbuja zanimanje za poglobljeno spoznavanje in širjenje znanja iz predmetov, ki učence in dijake najbolj zanimajo.«
»Prepričan sem, da se bo področje vrednotenja znanja pri učencih odprlo pri prenovi učnih načrtov.«
»Ves trud bomo vložili v to, da do konca šolskega leta pridemo vsaj približno do tistega znanja, ki bi ga učenci usvojili v običajnih okoliščinah.«
»Vsaka cerkev, ki jo je v Ukrajini zažgala Rusija, vsaka šola, ki so jo dvignili v zrak, vsak uničen kulturni spomenik dokazuje, da za Rusijo ni mesta v Unescu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju