»Zato, ker nam je ministrstvo onemogočilo šolanje na daljavo, najprej bi dijaki morali biti na daljavo, potem pa so rekli, da srednja šola ni obvezna, če nam kaj ni všeč, se lahko izpišemo.«
»Otroci s posebnimi potrebami, ki živijo v nespodbudnih okoljih, se nam pospešeno izgubljajo, ne uspe nam jih pridobiti, sami ne znajo ali ne zmorejo narediti skoraj ničesar.«
»Ne nazadnje, za primerno spanje moramo skrbeti tudi v času dela od doma in šolanja na daljavo, saj nam bo le primeren cirkadiani ritem spanja in budnosti omogočal čim lažjo vrnitev v ustaljen ritem službenih, šolskih in univerzitetnih obveznosti po koncu epidemije.«
»Tako kot zdaj stvari potekajo, bi bilo najbolje, da bi zaprli in podaljšali počitnice ter to potem nadomestili, ko bi bilo mogoče.«
»Dolgotrajno šolanje na daljavo ni tako učinkovito, kot zagotavlja ministrstvo za izobraževanje.«
»Raziskave, ki jih delajo tudi širše, kažejo, da se je število klicev na SOS-telefon bistveno povečalo, da je več družinskega nasilja v teh zaprtih prostorih, da je več alkoholizma, pri mladih bo verjetno kar nekaj časa potem potekalo obdobje, ko se bo treba socializirati, priučiti na sobivanje v večjih skupinah. To naj se zgodi čim prej.«
»Ko se je korona začela, nisem imela računalnika, čeprav sem obiskovala šolo, v kateri je bil računalnik obvezen.«
»To, kar sem danes doživela na Zoomu, me je zelo prizadelo. Otroci že zelo trpijo, so apatični in bledi.«
»Ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Se ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju