»Interpretacija Šeligove drame naslavlja posameznika, razpetega med samosvojostjo in željo po življenju v skupnosti, ter v ospredje postavlja prav vprašanje zmožnosti živeti sebe oz. svoje telo, ne da bi posegali v življenje oz. v telo drugega, ter žrtve, ki jih odločitev za avtentičnost navsezadnje terja.«
»Trojanke so postavljene v prostor in čas, ki ga ni, v atopos. Ženske so kot predmeti – ostanki opustošenja, ki ga je za seboj pustila vojna moških. Ta skupina oseb s svojo drugačnostjo, s svojimi telesi in krhkostjo, bo dala glas pregnanim tujkam, izključenim ženskam, čarovnicam, prostitutkam.«
»150 utripov srca na minuto teži k osvoboditvi in potrebi po premiku, slavljenju telesa v gibanju ter poskusu vzpostavitve telesa skupnosti in skupnega utripa.«
»Zgornji del telesa, razen spodnjega dela rok, je 'potopila' v zlato barvo.«
»Otroci začara, pritegne njihovo pozornost in jim ponudi kakovostno celostno doživetje ter jih hkrati ozavešča o ključnih vrednotah v življenju.«
»Zamikanje razglednic iz skupnega nezavednega, okamnela stanja človeštva, trans, ki se umiri v ritem, brezbrižno zaporedje. Protibolečinske tablete, ki se zdrobijo v ples, vzvišena, dvojna osamljenost neprimerljivega. Neprekinjen naval nemira, ki zasužnjuje telo v njegovem obrednem teku.«
»Fizična in akustična telesa predstave ustvarjajo prostor za domišljijo in čutne povezave ter častijo gibanje, ritme in posebno sodelovanje med tremi performerji.«
»Njegovo skrivenčeno telo in begajoč pogled neuspešno iščeta izhod iz klešč zgodovine, ki reproducirajo logiko rablja in žrtve.«
»Pri plesu se zdaj veliko ukvarjam s sodobnoplesno improvizacijo, s principi zaznavanja in občutenja telesa, ki je neritmično, nekoreografirano in sledi trenutku. To telo skušam spojiti s flamenko telesom, ki je ritmično, plesno, formirano.«
»Ta moč je tudi v telesu, v tem, da se v njem dobro počutiš, da ga poznaš, sprejemaš, ga znaš voditi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju