»V takšnem okvirju je treba misliti Opus I. skladatelja, glasbenika in raziskovalca Dreja A. Hočevarja. Gre za nekakšno platformo, znotraj katere se razvija kompozicija, a hkrati v povratni zanki tudi način našega mišljenja glasbe ‒ njenega ustvarjanja, poustvarjanja in poslušanja. Model, ki ga razvija Hočevar, je tako na eni strani kompleksen in preskriptiven, po drugi strani pa odprt, saj ponuja izvajalcu predvsem serijo napotkov, omejitev in odprtih 'poti', po katerih se giblje.«
»Razstavo spremlja glasba skladatelja Simona Skalarja, s katerim Gayatri Horvat sodeluje pri svojem že prepoznavnem ustvarjalnem izrazu slikovno-glasbenega opusa.«
»Številni jo poznajo kot osebo, ki je preživela holokavst, a ni preživela le nacistov, ampak tudi izdajo in izgubo. Ima vse razloge za zagrenjenost, a ostaja odprta in se ne pusti zvleči na nobeno stran.«
»Dobil sem veliko ponudb za nastope. Tako imam možnost spoznati ljudi po vsem svetu in igrati v številnih čudovitih dvoranah. Tako sem lahko poglobil svoje izkušnje z glasbo in arhitekturo, v kateri se glasba lahko razvija.«
»Konsistenten kiparski opus v katerem se posveča skulpturi kot odprti formi, ki gledalcu omogoča ne le gibanje ob skulpturi, temveč tudi skoznjo.«
»Konsistenten kiparski opus, v katerem se posveča skulpturi kot odprti formi, ki gledalcu omogoča ne le gibanje ob skulpturi, temveč tudi skoznjo«
»Evropska unija je odprta, a neprepričana o načrtu in odločno stoji ob strani Irski.«
»Vstopili smo v novo obdobje, katerega značilnost je odprta bitka.«
»Vesel sem podpore in tisti, ki se danes niso opredelili zame, imajo pri meni odprta vrata ter vedno možnost, da skupaj razvijamo zdravstvo.«
»Zavezal se je, da bo njegova vloga tranzicijska. Ima priložnost spodbuditi novo generacijo voditeljev, med katerimi je mogoče izbrati kandidata za združitev naše države skozi odprt, demokratičen proces.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju