»Na neki osrednji točki galerije, kjer lahko z enim samim pogledom zajamemo razstavljena dela kot celoto, naletimo na nekatere znane trenutke, ki jih ohranjamo v spominu. Pokrajine, ki počasi tonejo proti obzorju, se nam zdijo intimne in domače, zato njihov videz v nas ustvarja občutek udobja in nečesa domačega, nekaj, kar bi v Freudovi teoriji označili kot 'Heimlich'. Morda je prav tisti trenutek, tisti 'naš izraz', ki ga je Ljubo Babić iskal v krajini Hrvaškega Zagorja in Dalmacije. A to seveda ni koncept Kleindienstovega slikarstva, ki slikam velikega formata v razstavnih postavitvah vedno dodaja tudi male formate, kjer so vizualizacije zgodb še bolj zgoščene in nas kot take pritegnejo z nekim magnetizmom.«
»Pokrajine teh predmetov ustvarjajo bajeslovne vešče, ki kakor sojenice spremljajo počasno rjavenje protagonistov in tkejo silovito sliko propada neke rodbine, družbe, civilizacije.«
»V domačem okolju lahko ustvarjamo regijske prvake.«
»Njegove pokrajine so na prvi pogled univerzalne, morda se celo zdijo idilične, ko se sliki približamo in dobesedno vstopimo vanjo ter začnemo opažati mizansceno, pa nas avtor usmeri v globljo in drugačno intimno refleksijo.«
»Včasih prestopi na stran popolnega kaosa, čez nekaj trenutkov je že na drugem bregu popolne miline. Znotraj nas treh ustvarjamo dinamiko življenja v nekakšni fast forward tehniki, kjer gre za popotovanje iz enega občutja v drugo in tretje skoraj v trenutku.«
»Slikarki je izredno pomembno, da v trenutku, ko ustvarja, dosledno izpelje vse tisto, po čemer v tistem trenutku čuti ustvarjalno potrebo, in s tem seveda tudi uveljavi izvirno komponento svojih likovnih zasnov.«
»Prihaja veliko tujcev. Infrastrukture zanje ni. Ko uvažaš nekaj deset tisoč Filipincev, Nepalcev, Indijcev in nimaš nobene stanovanjske infrastrukture zanje, verjetno ustvarjaš neke nove gete, verjetno ustvarjaš neke nove tenzije v družbi.«
»Ustvarja se neka slika, ki dejansko ne drži.«
»V njegovih prepoznavnih družbenokritičnih krajinah nenehno odvijajo premene, ki jih, četudi so komaj opazne, umetnik potrebuje, saj z njimi nenehno izpopolnjuje in premišljuje jasno posredovanje kompleksnega sobivanja nasprotij, ki jih slika.«
»V desetih letih prirejanja festivala nam je uspelo narediti Maribor vsaj za trenutek mesto domišljije, mesto, kjer je lepo živeti in ustvarjati.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju