»Včasih prestopi na stran popolnega kaosa, čez nekaj trenutkov je že na drugem bregu popolne miline. Znotraj nas treh ustvarjamo dinamiko življenja v nekakšni fast forward tehniki, kjer gre za popotovanje iz enega občutja v drugo in tretje skoraj v trenutku.«
»Roman v krajini je poskus sprehajanja med izkušnjami in nabor trenutkov, ki dezaktivirajo ta zapleteni mit o vzajemnosti.«
»Skozi avtorske prizore ustvarjalci premišljujejo svoj položaj v družbi in preizkušajo meje med lastnim prepričanjem in naučenimi vzorci, preizprašujejo dinamiko spolov, izpostavljajo spolno nasilje med vrstniki, spregovorijo o lastnih strahovih, stiskah, jezi in krivici, o občutku krivde in iskanju izgovorov, ki jih poznamo vsi, a si o njih ne upamo spregovoriti.«
»V nobenem trenutku ni didaktičen, ne moralizira in ne želi ugajati občinstvu.«
»Da se poklonimo dinamiki, ki jo lahko razberemo v umetninah iz drugih časov, krajev in ideologij.«
»Da se nam gledališče najbolj zgodi, ko sem jaz na odru skozi vse te zgodbe zelo jaz, hkrati pa pravzaprav tudi ti, ki me gledaš. Ko nama uspe, da se srečava v popolnem sedanjiku in si ta trenutek zares deliva, ko nama uspe, da se v njem pogledava na način, ki se mu zunaj teatra raje izogneva.«
»Predstava je psihološki triler oziroma drama odnosov med štirimi ženskami, ki so od nekdaj druga drugi priznavale določene odlike in se v tem spoštovale.«
»Igralska zasedba je tako popolna, da je skoraj vsaka posamezna vloga odigrana malenkost bolje, bolj dinamično ali bolj sofisticirano, kot bi si med branjem predstavljali.«
»Žabe kličejo v noč: kličejo druga drugo, z jezikom postajajo skupnost, ki si želi uiti z barja.«
»Predstavo sestavljajo med seboj jasno ločeni prizori, ki temeljijo na posameznih epizodah iz predloge. V Senjinovem Idiotu je veliko digresij, ponovitev, dolgih dialogov, kar vodi do prefinjene in natančne dinamike igre, na kateri temelji vsa bravurozna uprizoritev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju