»Gre za spomenik sedanjosti in prihodnosti, še posebej v času, ko je vse bolj priljubljeno graditi zidove. Še toliko bolj sva vesela, da lahko zbledele barve znova poživiva – to bo po letih 1998 in 2012 že tretjič. Zato sva se odločila, da obnoviva te žive barve, da bi ljudem dala jasno vedeti, da svoboda ni večna, temveč jo je treba ohranjati iz dneva v dan, kot majhen šibak ogenj.«
»Ta točka bi morala po njihovi presoji 'temeljiti na enakovrednem spodbujanju vseh oblik izobraževanja, raziskav, razvoja ter kulturno-umetniške dejavnosti, ki se izvajajo v ustanovah javnega prava ter s tem omogočanju slovenske suverenosti v vesolju'.«
»Sanje so se uresničile: že leta 1984 sva se sprehajala po Bogovićevi ulici v Zagrebu in si ponosno ogledovala ovitek najinega prvenca, hkrati prvega albuma skupine Dorian Gray. Najin svet je postal brezmejen! Ta občutek zadovoljstva in ponosa, sicer iz drugih, vendar podobnih razlogov, še danes deli z nama velik del jugotoncev.«
»Protipostavitev tako kričeče nesorodnih idej deluje po eni strani disonantno, po drugi strani pa absurdno humorno, kar je pogosta kombinacija v estetiki umetniškega kolektiva freštreš.«
»Skozi prizme antiutopije, svetovne katastrofe in postnarodno-zabavne glasbe, kolektiv problematizira teme nacionalizma in populizma v množični kulturi ter poskuša nakazati povezave med nasiljem estetike in estetiko nasilja v kulturnih konstruktih, ki se prikazujejo kot zabavni in ljudski, ter med civilizacijskim propadom po takšni ali drugačni globalni katastrofi.«
»Glede na njihovo pripravljenost na tovrstno sodelovanje ter dosedanje izkušnje z razvojem umetnosti s superračunalniki sva s Špelo k sodelovanju povabila še evropski ECMWF, ter predlagala projekt z okoljsko tematiko.«
»ki s svojo praznino, s svojim neobstojem izpričuje osnovo koncepta kot vzrok samega nastanka dosjejev ‒ popolno odsotnost nacionalne zavesti in z njo povezane mitologije, nacionalnih herojev ali herojskih bitk, skratka tistega, kar so preostale balkanske nacije preživele že v 19. stoletju, umetniki pa obudili v začetku 20. stoletja«