»Zlasti pri hujših nesrečah, katerih reševanje in odprava posledic lahko trajata dalj časa (in lahko zahtevata tudi začasno popolno zaporo avtoceste), so prometni zastoji zelo dolgi, še posebej če gre za avtoceste, na primer primorsko, ki so že sicer prometno zelo obremenjene.«
»Če bi vozniki vozili v skladu s pravili varne vožnje, da bi se takrat, ko lahko, varno umikali na prehitevalni pas ali zmanjšali hitrost, če vidijo, da se nekdo vključuje na voznega s priključka, bi bilo manj tovrstnih motenj in posledično zastojev.«
»Da bo izvajala nadzor, saj se brez tega po dozdajšnjih izkušnjah vse skupaj ne bo obneslo. Večji zalogaj kot postavitev sistema bo namreč prepričati voznike, da ko je aktivirana neka omejitev, npr. 100 km/h, naj se vozi le toliko, pa čeprav tam, kjer je v tistem trenutku, ni zastoja.«
»Zavedati se moramo, da imamo v ozadju dobre sisteme, ogromno podatkov in ekipe v nadzornih središčih, ki to redno spremljajo, tako da nobena hitrost ni posredovana brez nekega razloga.«
»Žal se je ob preboju zaradi želje po zagotovitvi dovolj velike odprtine za varen prehod delavcev z avstrijske strani opravil prevelik poseg.«
»Če v nadaljevanju izkopnih del ne bo poslabšanja geoloških razmer in večjih vdorov hribinske vode, je predviden preboj v prvi tretjini leta 2024.«
»Glede na to, da smo še dobrih 700 metrov od meje z Avstrijo, smo že v boljših geoloških razmerah, in sicer v triasnih dolomitih in klastitih, ki so z vidika stabilnosti ugodnejši za gradnjo.«
»Obseg del, ki jih bo treba izvesti za vzpostavitev tretjega pasu, je izjemno obsežen.«
»Zato je predvidenih več faz izvedbe del, saj želimo v času izvajanja del zagotoviti maksimalno pretočnost prometa.«
»Zagotovo pa bodo dela na obeh vpadnicah trajala več gradbenih sezon.«
»Delavci Darsa so v takem primeru podrejeni odločitvam policistov, seveda pa vse odločitve sprejemamo skupaj.«
»Dars kot investitor na večino razlogov za zamudo del na projektu nima vpliva in tako tudi ni vedno krivec za določene zamude.«
»Ureditev, kot je bila sprejeta v novem zakonu o cestah, poznajo tudi druge evropske države in je namenjena predvsem vzdrževanju reda na avtocestah in hitrih cestah v upravljanju Darsa.«
»Ob tem želimo glede ureditve odvoza pokvarjenih in poškodovanih vozil do 3,5 tone največje dovoljene mase dodati, da če bomo k temu pristopili, bomo prek razpisa izbrali izvajalce, ki so usposobljeni za to storitev. To nikakor ne pomeni, da bo samo eden, vsekakor pa ne bo to Dars.«
»Če bo Dars pristopil k novi ureditvi, je to mogoče pričakovati v okviru enega leta, saj se jim v letu 2023 iztečejo obstoječe pogodbe za odvoz vozil 'in morajo tudi za ta vozila pripraviti nov razpis'. To bi, kot so pojasnili, lahko uredili hkrati.«
»Poudarili so tudi, da je odstranjevanje vozil 'zelo nevarno in tvegano' opravilo.«
»Ocenjena vrednost vseh teh devetih lokacij je 1,8 milijona evrov, s tem da bomo v prvem letu, v prvi fazi postavili tri sisteme: v trojanskih predorih v obe smeri in pa na dolenjski avtocesti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju