»Včasih kolege filmarje prosim, naj mi dajo mir, ker bi se rad posvetil režiji lastnih filmov.«
»Nikoli nisem imel priložnosti, da bi študiral, zato hočem biti zdaj v nenehnem stanju raziskovanja.«
»No, predviden je bil tudi prizor spolnosti: da Clarisse sreča moškega, ga pograbi, zabriše na tla in ga po***a.«
»Blizu mi je to, kako me je postavil v tem filmu. Kar zadeva tovrstno komiko, se mi zdi, da je čedalje več iger in filmov, ki ne merijo na komiko, ampak je komika šele posledica.«
»Oče Pegaza.«
»Ljudje mislijo, da živim v Newarku v New Jerseyju in da moja mama vozi zeleni karavan, jaz pa imam japonskega Američana, ki pride popravit pipo, ko ga potrebujem.«
»Zdelo se je kot: le zakaj plesati solo brez svojega partnerja? To je kot, saj veste, Abbott brez Costella ... On in jaz sva imela nekaj posebnega od trenutka, ko je začel brati vlogo gospoda Miyagija, jaz pa sem mu odgovarjal kot Daniel. Ta kemija je bila edinstvena in preprosta.«
»Preprosto videli so, kako se lahko odpre ta svet ter se vzame, kar je bilo črno-belo v Karate Kidu, in dodaš še vse te sive odtenke teh likov, kjer niso vsi ves čas dobri ali slabi...«
»Takrat sem snemal film z naslovom Teachers, nato še Crossroads in Karate Kid II ter nisem niti pomislil, kako je bilo to zanjo. Šele leta pozneje se ozrem nazaj in pomislim, da bi takrat najbrž lahko dvignil slušalko.«
»Ko sem pisal, je bilo še globlje in še bolj pretresljivo.«
»Mene na žalost ne bo več tu, vendar Hagrid pa bo.«
»Bil je eden izmed najbolj smešnih ljudi, ki sem jih kadar koli spoznal, med snemanjem nas je vedno nasmejal.«
»Taka globina, moč in talent. Zbogom, stari prijatelj, strašno te bomo pogrešali.«
»V preteklosti sem se z Robbiejem iz Manchestra peljal v London. Medtem ko je govoril o tem, kako deluje svet, sem zanj zvijal cigarete. Mislim, da se nikoli v življenju nisem tako nasmejal ali se toliko naučil.«
»Karl je bil zame vedno navdih.«
»Pravi polihistor, umetnik, inovator, vodja in predvsem prijazen človek.«
»Bil je pravi polihistor, umetnik, inovator, vodja in predvsem prijazen človek.«
»Spoštljivo počastiti modnega oblikovalca in hkrati izčrpati vse umetniške zmožnosti filmske biografije.«
»Ampak to je bila zgodba o ljubezni in o moči črnske ljubezni.«
»S tem pa lahko najdem skupni jezik. Posneti smo hoteli film o tem, kako nas črnska ljubezen naredi nepremagljive.«
»Všeč mi je bila preciznost, s katero so ustvarili moj lik.«
»Nastal je minifilm v zame tipičnem žanru akcijske komedije. Zame je to odlična priložnost, da zavrtim čas nazaj.«
»Zaradi novih tehnologij sem lahko komuniciral, delal in sodeloval pri snemanju, čeprav sem bil na drugi celini. To je bila nova in zelo zanimiva izkušnja, za katero sem hvaležen celotni ekipi.«
»Odločil sem se, da bom do vseh prijazen. Tako mi ne bo mogel nihče ničesar zameriti.«
»Prepletanje grozljivega užitka in peklenskih muk«
»Težko garanje«
»To je samorefleksija. Gre za to, kje sem se zmotil v svojih odnosih, kje sem naredil napako, kje sem sokriv. Dela so se rodila iz lastništva nad tem, kar imenujem radikalna inventura samega sebe, da sem brutalno iskren do sebe in upoštevam tiste, ki sem jih morda prizadel.«
»Z igralskim kolegom Anžetom Zevnikom sva se znašla v svetu, kjer se Brecljeve besede spojijo z glasbo, povežejo z materialom, scenografijo in lutkami, tako da vse skupaj deluje zelo bogato. Za naju je poseben izziv, kako najti preseke, ki omogočajo, da bo vse zazvenelo tako lepo, kot si predstava zasluži«
»Naš Rac je poznal vse skrivnosti gledališke umetnosti in še kaj več. Imel je nekaj posebnega. Nekaj, česar se ne da naučiti in kar imajo le redki na svetu – božanski navdih.«
»Vse je laž. Nobenega tunela ni, ko umiraš. Edino, česar se spominjam vsakič, ko sem umiral, je to, da sem pomislil: No, mati, grem jaz …«