»Sicer pa si že od samega začetka prizadevava, da bi slovenski skladatelji več pisali za to kombinacijo glasbil, ker skladb ni prav veliko, meniva pa, da je najino delo že obrodilo sadove.«
»V kratkem pripravljava tudi zgoščenko z deli današnjih skladateljev, ki jim bova dodala tudi skladbo Sen skladatelja Matjaža Jarca, in bo izšla še v tem letu, upajmo, saj gre za precej velik projekt.«
»Ker je koncertni oder v Sloveniji premajhen za vse talente pri nas, je pomemben stik s tujino. Zadolženi pa smo tudi za prenašanje slovenske kulture po svetu. Kadar lahko, vključim v program delo slovenskega skladatelja.«
»Vsak detajl nosi pomen. Čeprav je veliko interpretativnih možnosti, je treba izdelati vse logično in muzikalno, z občutkom in pripovednostjo. Njegova glasba je težka za izvajalce, ker zahteva izredno natančnost in občutek v obeh glasbilih in še v skupnem muziciranju.«
»Predstavila sem se na avdiciji za maestra Valerija Gergijeva, ki me je nato povabil, da nastopim z orkestrom Mariinskega gledališča ob 25. obletnici delovanja Muziekgebouwa v Eindhovnu, kjer sem izvedla prvi violinski koncert Sergeja Prokofjeva.«
»Glasbeniki potrebujemo izmenjavo energije in občinstvo, ki s svojim doživljanjem prispeva k temu, kar se dogaja v dvorani. Na koncertu ni vključeno samo uho, ampak vibrira celo telo: tega se prek zaslona ne da podajati.«
»Prejšnjim direktorjem, ki so se do mene vedli vse prej kot častno, se je pridružil novi v. d. direktorja SF Matej Šarc, ki si ni vzel časa, da bi se z menoj pogovoril o novih okoliščinah in spremenjenem programu.«