»S predlagano spremembo zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja urejamo zlasti tista področja, ki predstavljajo razvoj in višjo kakovost na področju vzgoje in izobraževanja.«
»V preteklih letih so bila ta sredstva relativno skromna, in ker imamo na področju vzgoje in izobraževanja ogromno objektov, ki so stari 30, 40, nekateri tudi 100 let, je takšen delež nujen.«
»Tam, kjer se bodo ravnatelji dogovorili z učitelji, lahko učitelji delajo v obsegu 120 odstotkov. To do zdaj ni bilo mogoče.«
»Tu želim poudariti, da ne gre za diskrecijsko pravico ministra, natančno so določeni pogoji, pod katerimi minister ne da soglasja k imenovanju ravnateljev.«
»Opozoril na resno problematiko v predšolski vzgoji.«
»Naj nemudoma izvede nadzor nad delovanjem občin.«
»Na Ministrstvu za vzgojo in izobraževanje se zavedamo, da je pri zagotavljanju varnosti učencev, dijakov in vseh zaposlenih v vzgojno-izobraževalnih zavodih potrebno tako nenehno izpopolnjevati preventivne dejavnosti, kot tudi izjemno hitro in učinkovito ukrepati.«
»Preverjamo različne načine še hitrejšega ter učinkovitejšega obveščanja, tudi s pomočjo SMS-sporočil.«
»Pomembnost obveznega usposabljanja vseh zaposlenih v vzgojno-izobraževalnih zavodih je izpostavil tudi minister Logaj in napovedal pripravo načrta tovrstnih aktivnosti v prihodnje.«
»napovedal predlog spremembe zakonodaje, s katero bi nadgradili zahteve glede protipožarne zaščite tovrstnih objektov.«
»Zato napovedujem dodatna vlaganja in spremembo zakonodaje na tem področju.«
»Zato napovedujem dodatna vlaganja in spremembo zakonodaje na tem področju.«
»Dober večer. Najprej mi dovolite, da se zahvalim vsem kolegom iz dijaškega doma, Mestni občini Ljubljana, gasilcem, reševalcem in vsem, ki so se vključili v to akcijo danes zgodaj zjutraj.«
»Glede dijaškega doma sva se pogovarjala z gospodom ravnateljem, tudi to, katere aktivnosti bodo izvedene znotraj dijaškega doma.«
»Poudaril bi to: vsak dijaški dom, ravnatelji, celotno osebje je tisto, ki bo znotraj pregledalo svoje objekte in pripravilo predlog izboljšav znotraj objektov za povečanje varnosti.«
»Naredili smo posnetek stanja, koliko imamo še takih objektov.«
»Zagotovo bomo sprožili postopek za spremembo zakonodaje, ki ni v pristojnosti ministrstva za vzgojo in izobraževanje, da bi v objektih, kjer so nameščeni dijaki oziroma tam, kjer je praktično štiriindvajseturno obratovanje, namestili tudi vso tehnično opremo, ki je po sedanji zakonodaji ni treba imeti.«
»Ob tem se zastavlja vprašanje protokola obveščanja in zagotavljanja varnosti v vzgojno-izobraževalnih zavodih.«
»Pomembno pa je tudi ozaveščanje staršev in njihovih otrok, tudi skozi različne preventivne kampanje, kot je na primer Nasilje je čist out.«
»Razglasitev dneva inkluzije je seveda namenjen povečevanju zavedanja o pomembnosti vključevanja vseh posameznikov v družbo, ne glede na njihove posebne potrebe, družbenogospodarski status, spol, raso ali druge razlike.«
»Dober mojster je sinonim za strokovno odličnost v nekem poklicu. Takšen mojster bo vedno iskan, cenjen in spoštovan.«
»Dober mojster je sinonim za strokovno odličnost v nekem poklicu. Takšen mojster bo vedno iskan, cenjen in spoštovan.«
»Dosežki slovenskih četrtošolcev tudi osem let po zadnjem merjenju nad mednarodnim povprečjem, kažejo pa, da so slovenski učenci boljši pri prepoznavanju dejstev kot pa pri sklepanju in njihovi uporabi.«
»Gre za percepcijo vrednosti izobraževanja in znanja.«
»Veseli me, da smo letos zaznali takšno zanimanje za štipendije, ki bodo šolam v prihodnjih letih zagotovile nove učitelje na področjih, kjer se zaznavajo največji primanjkljaji.«
»Prav tako mi je v zadovoljstvo, da smo na ministrstvu v tako kratkem času uspeli zagotoviti povečanje števila razpisanih štipendij za bodoče učitelje.«
»Marsikatere šole v tem trenutku poročajo o kadrovskih izzivih, takšne spodbude pa so ključne za zagotavljanje novega učiteljskega kadra v prihajajočem obdobju.«
»Rezultati dajejo priložnost za poglobitev v nadaljnje raziskovanje, da bi natančneje razumeli morebitne povezanosti, vzroke in razlage in na podlagi teh tudi ustrezno ukrepali.«
»V prenovi učnih načrtov, ki poteka, so načrtovani konkretni cilji s področja digitalnih kompetenc, ki naj bi bili umeščeni v vse predmete.«
»To hkrati pomeni, da je treba za uvajanje prenovljenih učnih načrtov najprej navdušiti in usposobiti ravnatelje in učitelje.«