Tema: Umetnost

20. julij 2024
12. julij 2024

»To je čudovito delo, ki presune, zaradi svoje redkosti pa je še toliko bolj dragoceno.«

Zgodovinar Tom Holland je opisal dragocen kipec kot čudovito delo, ki presune zaradi svoje redkosti.
12. julij 2024

»To je prva upodobitev nežnosti v likovni umetnosti.«

Poznavalec srednjega veka Sandy Heslop je izpostavil pomen dragocenega kipca kot prve upodobitve nežnosti v likovni umetnosti.
11. julij 2024

»V njej je pustilo pečat za vse življenje.«

Adriana Maraž se je rodila v Ilirski Bistrici leta 1931. V otroštvu je bila odtrgana od staršev, šolala in dolgo živela je med redovnicami v italijanskem samostanskem okolju, kar je, kot je večkrat povedala, v njej pustilo pečat za vse življenje.
11. julij 2024

»Njeno umetniško ustvarjanje je znano po izjemni tehnični dovršenosti, globoko osebnih motivih in filozofskem raziskovanju minljivosti.«

Njeno umetniško ustvarjanje je znano po izjemni tehnični dovršenosti, globoko osebnih motivih in filozofskem raziskovanju minljivosti.
11. julij 2024

»Njene grafike prepletajo tri glavne teme, s katerimi se je ukvarjala: sedanjost, nesposobnost komuniciranja in dualnost oziroma mnogoterost stvari.«

Njene grafike prepletajo tri glavne teme, s katerimi se je ukvarjala: sedanjost, nesposobnost komuniciranja in dualnost oziroma mnogoterost stvari.
11. julij 2024

»Gre za dela, ki so presegla realizem in prešla v nadrealizem ter tako postala, po besedah razstavljavcev, večno skrivnostna in magična.«

Gre za dela, ki so presegla realizem in prešla v nadrealizem ter tako postala, po besedah razstavljavcev, večno skrivnostna in magična.
11. julij 2024

»Umetniško potovanje Maraž dokaz njenega poglobljenega raziskovanja tem, kot so čas, identiteta, človeški odnosi in človeška izkušnja v splošnem.«

Kot kustosinji razstave sta se podpisali Breda Škrjanec in Nadja Zgonik. Škrjanec je za Delo pojasnila, da je umetniško potovanje Maraž dokaz njenega poglobljenega raziskovanja tem, kot so čas, identiteta, človeški odnosi in človeška izkušnja v splošnem.
11. julij 2024

»Moje oblikovalske ambicije sem izražal v različnih likovnih medijih dosledno in kontinuirano.«

Anton Herman se je zapisal kot modernistični in realistični kipar, ki je svoje oblikovalske ambicije izražal v različnih likovnih medijih dosledno in kontinuirano.
11. julij 2024

»Predmet moje oblikovalske pozornosti postane preprosto čevljarsko kopito kot poenostavljena oblika človeškega stopala in z njim povezan fenomen gibanja.«

Prelomnico v njegovem ustvarjanju je prineslo leto 1977, ko je prekinil z akademsko tradicijo. Predmet njegove 'oblikovalske pozornosti postane preprosto čevljarsko kopito kot poenostavljena oblika človeškega stopala in z njim povezan fenomen gibanja.'
11. julij 2024

»S tem pripovednim načinom opozarjam na človekovo odtujenost od narave in človeka nagovarjam k ponovnemu vračanju.«

V 90. letih minulega stoletja se je Herman preusmeril na tako rekoč revne materiale, kot je na primer naravno šibje, iz katerega je oblikoval skulpture in objekte. 'S tem pripovednim načinom opozarja na človekovo odtujenost od narave in človeka nagovarja k ponovnemu vračanju.'
5. junij 2024

»Ne moremo biti tako zelo specifični. V resnici gre lahko za kateri koli del sveta.«

Cattelan komentira, da njegova dela niso nujno specifično usmerjena na ameriško družbo.