»Če so moji prejšnji filmi Palestino želeli predstaviti kot mikrokozmos sveta; moj novi film skuša prikazati svet, kot bi bil mikrokozmos Palestine.«
»Želel sem prikazati prvoosebno izkušnjo pri razumevanju Kitajske in njenega ljudstva ter njunega odziva na koronavirus. V teh dramatičnih okoliščinah lahko bolje razumemo politiko in človeškost katere koli družbe.«
»Film pripoveduje o razpadu družine, ki se prepira glede nepomembnih materialnih reči, medtem ko se okoli njih sesuva svet. Zaslepljeni z drobnimi nepomembnostmi ne opazijo resne grožnje. Film pripada času pred vojno, vendar menim, da močno nagovarja današnji čas in, kar je precej pomembno, to počne duhovito.«
»Te odločitve niso hoteli pojasnjevati, zato ostaja vprašanje, koliko političnega pritiska je bilo v igri. Vsekakor je nenavadno, da veliki festivali nočejo predvajati Aja Vejveja, ki je ključno ime sodobne umetnosti.«
»Res je sicer, da nam Bellocchio predstavi tudi kaotičnost razmer, v katerih je potekal sploh prvi proces proti mafiji v Italiji, kaotičnost, ki jo mestoma začini s svojskim humorjem (pregovorna jezikovna bariera med Sicilijanci in 'drugimi' Italijani), a njegova osredotočenost je namenjena predvsem Buscetti in razlogom, ki so ga pripeljali do tega, da je postal tisti 'prvi.'«
»Sprašujem se, ali obstaja razlika med izkušnjo gledalcev, ki poznajo določena biografska dejstva o Abelu, in tistimi, ki jih ne. Gre za film in ustvarjen je bil kot fikcija.«