»Težko bi pojasnil, čeprav je zgodba uvrščena v avtentičen zgodovinski čas.«
»Z vlogo Vojvode mantovskega sem debitiral v Mariboru pred devetimi leti in pol.«
»Pravzaprav ne vem. Sicer pa so nekateri odlomki tako znani, da na vsakih pet minut slišimo uspešnico. Po glasbeni plati je to absolutno najpopularnejša opera. Pomembna je tudi zgodba, ki jo skladatelj dramaturško zelo lepo vodi in nas v vsaki postavitvi, vsakič znova, posebno gane.«
»Carmen je priljubljena tudi zato, ker v njej najdemo mešanico belkanta – npr. Micaeline arije – silovitega in brutalnega realizma, ki napoveduje italijansko veristično smer, in umetelnih španskih ljudskih napevov, kot so 'Seguidilla', 'Habanera' in toreadorjeva pesem ... Zdi se, kot da je Bizet napisal glasbo za 'navadne' ljudi, zato ostaja tako priljubljena.«
»Moja Carmen se zabava in živi svobodno življenje, toda ima smolo, ko spozna neuravnovešenega don Joséja. Zame je ta od nekdaj psihopat. Ko ga Carmen zavrne, tega noče videti in zato vzplamti njegovo ljubosumje.«
»Carmen je zelo močna osebnost in biti ona, peti njen lik, je zelo zahtevno. Nenehno je na odru – poje, pleše, beži in seveda na koncu umre.«
»Carmen je krasna vloga. Lahko je dramatična in tragična, bistveno pa je, da se zna zabavati in živi svobodno. Njena 'Habanera' in toreadorjeva pesem sta tako priljubljeni pri občinstvu.«
»Posebna premiera v posebnem času. Zelo sem vesel, da smo ustvarili to predstavo, da naši ansambli lahko delajo in pevci ohranjajo kondicijo.«
»Hotel sem, da se občinstvo ob predstavi zabava, zato sem ustvaril pravljico.«
»Gre za vokalno izredno zahtevno delo, tako za zbor kot za vokalne soliste in ne nazadnje tudi za orkester.«
»Ne vemo, kako bo naprej, kakšna bo nova realnost v septembru.«
»Tveganje je preveliko. Zanimanje za ta dogodek je tako veliko, da je težko izpolniti vse pogoje.«
»Optimizem nas ne sme zapustiti.«
»Pripravili smo dinamičen program, ki nam ponuja možnost, da lažje zagrabimo to, kar nas čaka v novi sezoni.«
»Veseli smo, da je mariborski Balet doletela takšna čast.«
»Če bo nekako tako, kot si želimo, bi morala biti Operna noč prva stvar, ki bi se zgodila v septembru.«
»Želim si, da bi se zadeve vsaj toliko sprostile, da bi lahko začeli vaditi do konca sezone, kar pomeni, da bi lahko naše odprte projekte pripeljali do faze, da bodo takrat, ko dobimo dovoljenje za izvedbo, lahko čim prej izvedljivi.«
»Preostali dve premieri bomo morali nadomestiti na začetku naslednje sezone, kar pomeni, da se nam podre tudi ustaljeni abonmajski sistem. Tu je veliko neznank, zato so točne napovedi še nemogoče.«
»Šlo bi res za veliko stvar, ker vendarle se slovenska opera ne napiše vsak dan.«