»Le če smo Slovenci svobodni kot ljudje in kot narod, moremo dati svoj ustvarjalni prispevek in prevzeti svoj del odgovornosti za demokracijo in mir v tem delu sveta in s tem za nastajajočo enotnost Evrope.«
»Zdaj, ko smo stopili ta odločilni zgodovinski korak, morajo naša ravnanja voditi le razum, demokratičnost, spoštovanje do drugih in zvestoba najboljšemu demokratičnemu in humanističnemu izročilu slovenskega naroda.«
»S postavitvijo pesmi v javni prostor, na ulico, se na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani pridružujemo glasovom kritične javnosti, ki opozarja na nedopustne kršitve človekovih pravic, nepotrebne zamejitve naših temeljnih svoboščin, ki se izvajajo v imenu reševanja epidemične krize, in posledično poglabljanje neenakosti v družbi.«
»Zdaj je skrajni čas, da šolska politika reševati tudi položaj študentk in študentov ter začne obravnavati negativne učinke zaprtja fakultet.«
»Naj politika v dialogu z univerzami ter strokovnjakinjami in strokovnjaki na področju izobraževanja vzpostavi strategije reševanja nastale situacije in predvsem posledic, ki so že tu in se bodo v prihodnje le poglabljale, če jih ne bomo pravočasno obravnavali.«
»Študijski proces, ki se tako rekoč že vse študijsko leto izvaja na daljavo, za sabo pušča študentke in študente, ki se srečujejo z vse več psihičnimi in tudi popolnoma eksistencialnimi težavami.«
»Komaj skrpamo izmene. Imam dva zdravnika s Hrvaške, ki pa ne bosta mogla delati, ker ne bosta opravila izpita iz slovenščine. Ne zato, ker ga ne bi hotela, ampak ker ga država ne omogoči.«
»Mi potrebujemo vsakega zdravnika, že tako smo povsem obremenjeni. Pri nas je 17 zdravnikov in od teh so trije ali štirje ves čas v karanteni, eni so dežurni, eni so na covidnih oddelkih. Komaj skrpamo izmene. In zdaj imam dva zdravnika iz Hrvaške, ki pa ne bosta mogla delati, ker ne bosta opravila izpita iz slovenščine. Ne zato, ker ga ne bi hotela, ampak zato, ker ga država ne omogoči.«
»In bodo prav tako morali iti. Torej, to, kar smo postavili v zadnjih dveh, treh letih s skupnim trudom vseh, ki so bili udeleženi, lahko zdaj propade zaradi izpita iz slovenščine. Pa kaj se gremo?!«
»Težava torej ni v izpitu, saj ta sledi mednarodno določenim standardom znanja, ki veljajo za vse evropske jezike, odprto pa ostaja vprašanje, na kakšni ravni zahtevnosti bo država zahtevala znanje jezika za zdravnike in zdravnice.«
»Center za slovenščino je že leta 2018 podal pobudo za pripravo specializiranega izpita iz slovenščine za zdravnike. Oblikovana je bila delovna skupina, ki je pripravila izhodišča za specializirani izpit, pa tudi konkretna gradiva, da bi izpit lahko testirali in ga ustrezno mednarodno evalvirali po strokovnih standardih, vendar se je zataknilo pri financah.«
»Problem bodo velike študijske skupine, pri katerih nimamo dovolj velikih predavalnic, da bi zagotavljali ustrezno razdaljo v času predavanj.«
»V takšnih primerih razmišljamo o hibridnem sistemu, kjer bi profesor lahko predaval v sami predavalnici, imeli bi omejeno število študentov prisotnih, preostali bi prek prenosa spremljali predavanje na daljavo.«
»Brez skrbi za dela umetnosti smo izgubljeni – ta je naše jedro, naša podstat. Za gradnjo in razumevanje prihodnosti moramo skrbeti in poznati svojo preteklost.«
»Konserviranje takšnih objektov sodobne umetnosti in denimo knjige umetnika so težje rešljivi problemi, saj ne vemo, kaj bo nastalo na dolgi rok.«