»Napovedano povišanje nam bo to omogočilo.«
»Zanimalo me je predvsem, kdo je bil ta misteriozen človek, kaj je naredil in zakaj je bil za določen čas izbrisan iz zgodovine.«
»Zahvaljujemo se posameznikom, društvom, inštitucijam, ki vidijo, da delamo festival, ki je pomemben v Sloveniji, in so nam izkazali podporo.«
»Želimo, da bi ta večer sčasoma prerasel v samostojni festival.«
»Da se je film Telo uvrstil v glavno selekcijo enega največjih dokumentarnih filmskih festivalov, med najboljših enajst filmov v letu 2023, je zelo vesela.«
»To je velik uspeh za slovenski dokumentarni film. Želim si, da bo ta pomembna uvrstitev pomagala k redni distribuciji filma v Franciji.«
»Film je moj protest proti vojni.«
»Eksperimentalen in enigmatičen, a hkrati subtilen, iskren in asociativno odprt.«
»Zorni kot, ki napeljuje na neko drugo prisotnost, ki ni prisotnost človeka, ki gleda, stoji, hodi.«
»Lik Roka je na začetku filma tabula rasa, prazna posoda, ki jo Henigman postopoma, prek iskanja lastne identitete, polni z vsebino.«
»Jasno se pozicionira znotraj filma in pomembno pripomore h kontekstu zgodbe.«
»Ivan Gergolet v Možu brez krivde koplje globoko po človekovi naravi in moralnih vprašanjih, ki ga zadevajo.«
»Njen izraz je ponotranjen, diskreten, preprost in fokusiran.«
»Kot prizemljena starejša sestra Špela uspe svoj lik v zelo kratkem času realizirati v (po)polnosti.«
»Vlada je sprejela nove ukrepe.«
»Skozi tak primer se vidi, kako lahko določen dokumentarni film izzove res burne odzive družbe.«
»Ta zgodba je neznana in dokumentarci imajo to moč, da prvi odpirajo določene zgodovinske in družbene teme.«
»Čas je zelo pomemben pri dokumentarnem filmu na najvišji ravni, ki ga mi želimo delati.«
»Leta 2011 je bil objavljen Zakon o filmskem centru in s tem 17. člen tega zakona, ki zahteva, da nacionalna televizija da 2 % letnega prispevka za koprodukcijska sodelovanja s slovenskimi neodvisnimi producenti.«
»Če ne bi v sklepnem delu vstopila RTV Slovenija kot koproducent, bi bil ta film zelo težko realiziran na ravni, kot je bil pozneje narejen.«
»Na koncu resnično šteje samo dober film. Vendar režiserke pogosto nimajo dovolj možnosti in časa.«
»Režiserke bomo resnično enakopravne, šele ko nas bodo ocenjevali po umetnosti in ne po tem, ali imamo moda.«
»Ženske morajo sprejemati težke odločitve, zlasti ko gre za film in družino, kar je pogosto zelo obremenjujoče.«
»Vprašanje žensk v filmu se po navadi nanaša na zastopanost v številkah, naj bo to prisotnost žensk na strani 'gate-keeperjev', ki izbirajo projekte za razvoj, produkcijo in v končni fazi za festivale in distribucijo, ali na drugi strani v številu filmov ustvarjalk, ki jih prej omenjeni odločevalci spustijo skozi svoje sito.«
»Kot režiserka se sprašujem, zakaj vsi zapisi o mojih filmih govorijo o meni kot o 'ženski režiserki', medtem ko režiserjem nihče ne reče, da so 'moški režiserji', ampak preprosto 'režiserji'.«
»Naše babice, dedki … Anarhistka po eni strani, komunistka po drugi. Imamo še belogardiste in partizane. Vse je pomešano.«
»Ideologije so gonilna sila, ki ohranja človeka v teh prostorih in širše. Zdaj ko se gibljemo na višjih frekvencah, pa je zelo pomembna zvedavost.«
»V dokumentarnem filmu je to prvo pravilo, kajti če tečeš, je zgodba vedno za teboj, nisi osredinjen. S karakterji se moraš zbližati, ne spoprijateljiti, ampak samo zbližati; lahko pa se tudi sovražite – to je dobro za dokumentarni film.«
»Naj čim več govori filmski jezik sam in seveda čustva, ki jih imamo vsi.«
»Poleti smo vedno v Makedoniji, ker smo se začeli ukvarjati s kulturno politiko in ustanovili stranko 'mezetarjancev' – ljubiteljev dobrih stvari (hrane), kar smo poimenovali Makedox, ki je naša asociacija na promocijo kreativnega dokumetarnega filma.«